Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google, znajdując się tym samym w gronie trzech certyfikowanych Sales Partnerów Google Marketing Platform, które mogą pochwalić się tym tytułem. Certyfikacja Digital TV dla Salestube oznacza, że w swoim portfolio ma ona obecnie wszystkie dostępne certyfikacje oferowane przez Google Marketing Platform, co stanowi także potwierdzenie najwyższych kompetencji zespołu Salestube w zakresie technologii Google.
Google Marketing Platform to kompleksowe narzędzie stworzone przez Google w celu łatwiejszego i sprawniejszego zarządzania kampaniami marketingowymi, które w ramach jednego ekosystemu łączy m.in. takie produkty i usługi jak: Display & Video 360, Campaign Manager 360, Search Ads 360, Google Analytics 360, czy Google Tag Manager 360. Narzędzie dedykowane jest dla firm oraz marketerów, którzy oferowane funkcjonalności wykorzystać mogą w podejmowaniu decyzji biznesowych i marketingowych.
Wprowadzenie certyfikacji z zakresu Digital TV przez Google stanowi odpowiedź na realia panujące na rynku, w których zauważalne stają się zmiany w preferencjach oglądalności telewizji. Rosnąca popularność usług streamingowych na świecie przekłada się także na nowe możliwości interakcji z konsumentem, które nie mogą zostać niezauważone przez reklamodawców, marketerów i producentów treści. Według danych, dostarczonych przez Nielsen The Gauge w kwietniu 2024 roku Polacy przed telewizorami spędzili średnio 3 godziny i 46 minut dziennie. W tym czasie telewizja streamingowa stanowiła 8.2% całkowitej oglądalności. W USA dla porównania w kwietniu br. streaming stanowił aż 38,4% całkowitej oglądalności telewizji.
W celu uzyskania certyfikacji Digital TV, zespół ekspertów Salestube przygotował, a także przedstawił przed Google obszerne opisy wykorzystania strategii Digital TV, które zostały zaprezentowane na podstawie zrealizowanych kampanii dla klientów. Określały one sposób prowadzenia działań w zakresie Digital TV opierający się na wykorzystaniu kanałów programmatic do wspólnego planowania kampanii TV w online oraz tradycyjnej telewizji linearnej. Podsumowaniem certyfikacji było zdanie przez ekspertów Salestube indywidualnych egzaminów stanowiących potwierdzenie posiadanych umiejętności w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów w dynamicznie zmieniającym się świecie reklamy video.
– Zdobycie certyfikacji Digital TV przez naszych ekspertów stanowi dla całej naszej organizacji ważny dowód ciągłego zaangażowania w podnoszenie jakości świadczonych usług, które nierozerwalnie związane są z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku. Otrzymany certyfikat jest także potwierdzeniem kompetencji Salestube w zakresie technologii oferowanych przez Google, które mogą okazać się kluczowe w procesie podejmowania decyzji biznesowych naszych klientów i partnerów. Jestem bardzo dumna, że Salestube znalazł się w gronie trzech Sales Partnerów Google Marketing Platform, którzy otrzymali to wyróżnienie na świecie – mówi Joanna Czekaj, managing director w Salestube.
Należąca do Group One spółka Salestube jest obecnie jednym z pięciu największych resellerów technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo-Wschodniej, posiadającym w tym regionie także największą liczbę trenerów martech (display & video 360). Otrzymanie certyfikacji Digital TV przyznanej przez Google oznacza, że polska spółka znalazła się w gronie tylko trzech Sales Partnerów Google Marketing Platform na świecie, które mogą pochwalić się otrzymanym wyróżnieniem. Oznacza to także, że w portfolio certyfikacji Salestube ponownie znajdują się wszystkie oferowane przez Google Marketing Platform certyfikacje, czyniąc ją tym samym jedną z pierwszych firm z pełną certyfikacją tego narzędzia. Salestube ponadto jest także oficjalnym partnerem i resellerem usługi Google Cloud.