Salestube w gronie trzech Sales Partnerów Google Marketing Platform na świecie, które zdobyły certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google, znajdując się tym samym w gronie trzech certyfikowanych Sales Partnerów Google Marketing Platform, które mogą pochwalić się tym tytułem. Certyfikacja Digital TV dla Salestube oznacza, że w swoim portfolio ma ona obecnie wszystkie dostępne certyfikacje oferowane przez Google Marketing Platform, co stanowi także potwierdzenie najwyższych kompetencji zespołu Salestube w zakresie technologii Google.

Google Marketing Platform to kompleksowe narzędzie stworzone przez Google w celu łatwiejszego i sprawniejszego zarządzania kampaniami marketingowymi, które w ramach jednego ekosystemu łączy m.in. takie produkty i usługi jak: Display & Video 360, Campaign Manager 360, Search Ads 360, Google Analytics 360, czy Google Tag Manager 360. Narzędzie dedykowane jest dla firm oraz marketerów, którzy oferowane funkcjonalności wykorzystać mogą w podejmowaniu decyzji biznesowych i marketingowych.

Wprowadzenie certyfikacji z zakresu Digital TV przez Google stanowi odpowiedź na realia panujące na rynku, w których zauważalne stają się zmiany w preferencjach oglądalności telewizji. Rosnąca popularność usług streamingowych na świecie przekłada się także na nowe możliwości interakcji z konsumentem, które nie mogą zostać niezauważone przez reklamodawców, marketerów i producentów treści. Według danych, dostarczonych przez Nielsen The Gauge w kwietniu 2024 roku Polacy przed telewizorami spędzili średnio 3 godziny i 46 minut dziennie. W tym czasie telewizja streamingowa stanowiła 8.2% całkowitej oglądalności. W USA dla porównania w kwietniu br. streaming stanowił aż 38,4% całkowitej oglądalności telewizji.

W celu uzyskania certyfikacji Digital TV, zespół ekspertów Salestube przygotował, a także przedstawił przed Google obszerne opisy wykorzystania strategii Digital TV, które zostały zaprezentowane na podstawie zrealizowanych kampanii dla klientów. Określały one sposób prowadzenia działań w zakresie Digital TV opierający się na wykorzystaniu kanałów programmatic do wspólnego planowania kampanii TV w online oraz tradycyjnej telewizji linearnej. Podsumowaniem certyfikacji było zdanie przez ekspertów Salestube indywidualnych egzaminów stanowiących potwierdzenie posiadanych umiejętności w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów w dynamicznie zmieniającym się świecie reklamy video.

Zdobycie certyfikacji Digital TV przez naszych ekspertów stanowi dla całej naszej organizacji ważny dowód ciągłego zaangażowania w podnoszenie jakości świadczonych usług, które nierozerwalnie związane są z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku. Otrzymany certyfikat jest także potwierdzeniem kompetencji Salestube w zakresie technologii oferowanych przez Google, które mogą okazać się kluczowe w procesie podejmowania decyzji biznesowych naszych klientów i partnerów. Jestem bardzo dumna, że Salestube znalazł się w gronie trzech Sales Partnerów Google Marketing Platform, którzy otrzymali to wyróżnienie na świecie – mówi Joanna Czekaj, managing director w Salestube.

Należąca do Group One spółka Salestube jest obecnie jednym z pięciu największych resellerów technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo-Wschodniej, posiadającym w tym regionie także największą liczbę trenerów martech (display & video 360). Otrzymanie certyfikacji Digital TV przyznanej przez Google oznacza, że polska spółka znalazła się w gronie tylko trzech Sales Partnerów Google Marketing Platform na świecie, które mogą pochwalić się otrzymanym wyróżnieniem. Oznacza to także, że w portfolio certyfikacji Salestube ponownie znajdują się wszystkie oferowane przez Google Marketing Platform certyfikacje, czyniąc ją tym samym jedną z pierwszych firm z pełną certyfikacją tego narzędzia. Salestube ponadto jest także oficjalnym partnerem i resellerem usługi Google Cloud.