Salestube uzyskał tytuł TikTok Marketing Partner

Należąca do Group One spółka Salestube zdobyła tytuł TikTok Marketing Partner w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, znajdując się w gronie światowych agencji, które posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji działań komunikacyjnych na platformie. Jako utytułowany TikTok Marketing Partner, Salestube otrzymał poświadczenie najwyższych kompetencji w budowaniu obecności marek na TikTok, realizowaniu strategii oraz optymalizacji kampanii na platformie.

Tytuł TikTok Marketing Partner przyznany Salestube oznacza, że może on działać jako one-stop shop dla reklamodawców, spełniając różnorodne cele marketingowe – od zwiększania świadomości marki i ruchu na stronie, po generowanie konwersji w e-commerce. Jak informuje TikTok, reklamodawcy współpracujący z odznaczonymi tym tytułem agencjami, które wyróżniają się ścisłą współpracą zespołów mediowych i kreatywnych, czerpią korzyści z usprawnionej efektywności operacyjnej.

W TikTok zawsze poszukujemy sposobów, aby ułatwić markom i reklamodawcom tworzenie angażujących treści oraz efektywnych kampanii, które rezonują z naszą społecznością. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z agencjami w modelu łączącym media i kreatywność, które dostarczają markom innowacyjne rozwiązania i podnoszą jakość ich kampanii na TikTok – mówi Melissa Yang, global head of marketing partnerships and industry education w TikTok.

Salestube uzyskał tytuł TikTok Marketing Partnera m.in. dzięki wypracowanemu przed kilkoma laty modelowi współpracy One Social, który w ramach Group One łączy obszar paid social Salestube z social content, za który w grupie marketingowo-technologicznej odpowiada agencja Labcon oferująca tworzenie kreatywnego contentu dla marek na platformach social mediowych.

TikTok jest unikalną i wymagającą platformą pod kątem działań reklamowych, na którą nie da się przenieść jeden do jednego żadnej kampanii planowanej pod inne kanały. Nie wystarczy znajomość ogólnych trendów konsumenckich – konieczna jest doskonała znajomość TikTokowej społeczności oraz charakterystycznych dla niej trendów, które napędzają dziś powstawanie contentu wideo na całym świecie. To obecnie najbardziej dynamiczne medium społecznościowe, a działania dla marek wymagają podejścia real time marketingowego, dynamicznego dopasowania strategii, rekomendacji i optymalizacji działań zarówno mediowych jak i contentowych. Uzyskując status TikTok Marketing Partner udowodniliśmy, że zespół Salestube ma w tym obszarze kompetencje na najwyższym światowym poziomie – mówi Joanna Czekaj, managing director w Salestube.

TikTok, to platforma, która umożliwia każdemu wyrażanie swojej kreatywności. Dla marek obecnych lub chcących wejść na tę platformę jest to okazja do łączenia się z odbiorcami w sposób, jakiego nie mogą znaleźć gdzie indziej. Powstała w 2016 roku platforma, jest dzisiaj jedną z najpopularniejszych na świecie — posiada obecnie ponad 1 miliard aktywnych użytkowników1, stając się ponadto strategicznym miejscem, wykorzystywanym przez globalne firmy do niekonwencjonalnej komunikacji ze swoimi potencjalnymi konsumentami.

Według dostępnych danych około 92% użytkowników na całym świecie podejmuje działania po obejrzeniu wideo dostępnych na TikTok, a około 37% kupuje odkryte na platformie produkty lub usługi2. W odpowiedzi na tę dynamikę, a także chcąc utrzymać wysoką jakość prezentowanych treści TikTok przyznaje tytuł TikTok Marketing Partner, wyróżniając najlepsze agencje, które charakteryzują się innowacyjnością i kreatywnością w kampaniach oraz posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji działań komunikacyjnych na platformie.