Salestube umacnia swoją pozycję na międzynarodowej scenie dzięki certyfikatowi Google Marketing Platform (GMP) w Stanach Zjednoczonych. Zdobycie tej certyfikacji w pół roku po wejściu na amerykański rynek jest potwierdzeniem biegłości we wdrożeniach i obsłudze zaawansowanego narzędzia marketingowego Display & Video 360 wykorzystywanego przez ponad 60% amerykańskich firm oraz doskonałego zrozumienia specyfiki rynku amerykańskiego.
Spółka Salestube zarządzana przez Joannę Czekaj, należy do największej polskiej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One, a także jest częścią globalnej grupy Serviceplan. Od połowy ubiegłego roku firma działa w sercu światowego rynku technologicznego – Nowym Jorku. Salestube z sukcesami obsługuje zarówno amerykańskich klientów, takich jak Allmax Nutrition czy Banks.com, jak i międzynarodowych gigantów, w tym Avon, czy Haleon (GSK).
Salestube jest jednym z największych partnerów big tech, takich jak Google, Meta, TikTok czy Salesforce. Spółka jest również oficjalnym partnerem Google Cloud i Microsoft. W Europie Salestube należy do czołowych resellerów technologii Google Marketing Platform, posiadając najwyższą liczbę certyfikowanych trenerów narzędzia Display & Video 360 (DV360). Co więcej, jako jedna z pierwszych na świecie, uzyskała pełną certyfikację tego narzędzia. Potwierdzenie tej ekspertyzy znalazło teraz swoje odzwierciedlenie w certyfikacji obowiązującej także na rynku amerykańskim.
Certyfikat Google potwierdza kompetencje Salestube na rynku USA
Dla Salestube, największego resellera technologii Google w regionie CEE, obsługującego ponad 250 klientów na 35 rynkach, oraz jednego z trzech sales partnerów Google na świecie z pełną certyfikacją GMP, uzyskanie amerykańskiego certyfikatu Google otwiera nowe możliwości rozwoju i dalszej ekspansji. Certyfikacja w zakresie DV360 potwierdza nie tylko zaawansowaną znajomość narzędzia Google, ale także dogłębną ekspertyzę w zakresie specyfiki rynku amerykańskiego. Dzięki połączeniu tego doświadczenia z bogatą praktyką zdobywaną na rynkach europejskich Salestube jest w stanie oferować unikalną wartość amerykańskim firmom, które szukają partnera o globalnej perspektywie i lokalnej ekspertyzie.
DV360 to zaawansowana platforma reklamowa Google, która umożliwia kompleksowe zarządzanie kampaniami reklamowymi w formacie display i video w modelu programmatic. Narzędzie umożliwia także pełną kontrolę nad kampaniami i ich optymalizacją w czasie rzeczywistym.
– Amerykańska certyfikacja GMP dla narzędzia DV360 to potwierdzenie uniwersalności naszych kompetencji i budowania przez nas pozycji eksperta na jednym z najbardziej wymagających rynków na świecie. Uzyskanie takiego certyfikatu wymaga przedstawienia szczegółowych case studies oraz udowodnienia zarówno zaawansowanej znajomości narzędzia, jak i pomysłu na wykorzystanie naszych kompetencji w amerykańskim środowisku marketingowym. To dla nas kolejny krok w realizacji globalnej strategii Salestube. Dzięki unikalnym kompetencjom technologicznym i marketingowym oraz międzynarodowemu doświadczeniu przenosimy poziom współpracy z klientami z modelu agencyjnego i resellerskiego na prawdziwe partnerstwo konsultingowe i biznesowe – mówi Maciej Hutyra, wiceprezes zarządu Group One, grupy marketingowo-technologicznej, do której należy Salestube.
Zależnie od potrzeb klientów Salestube, jako agnostyczny partner technologiczny, oferuje zarówno usługi konsultingowe i doradcze bazując na dostępnych technologiach marketingowych, jak również wspiera klientów już korzystających z konkretnych technologii, zapewniając kompleksowe doradztwo strategiczne, wsparcie techniczne oraz pomoc w realizacji kampanii.
Dodatkowo, Salestube oferuje ponad 50 narzędzi autorskich, zainspirowanych realnymi potrzebami klientów, które pozwalają na jeszcze lepszą optymalizację kampanii. Jednym z takich narzędzi jest YT Booster, które umożliwia optymalizację kosztów kampanii realizowanych na YouTube za pośrednictwem DV360, osiągając oszczędności przekraczające 20%. Narzędzie to jest już wykorzystywane przez ponad 80 klientów na całym świecie, a jego skuteczność przyciąga również uwagę agencji marketingowych i domów mediowych.