Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book „Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki czy automatyzacji, które wzbogacone zostało analizami, a także wypowiedziami ekspertów oraz partnerów biznesowych spółki, którzy na co dzień pracują na wspólny sukces klientów Salestube.
„Odkryj potencja E-commerce” – to najnowszy e-book autorstwa Salestube. Celem składającej się z ponad 50 stron publikacji jest dzielenie się wiedzą z poszukującymi informacji z zakresu e-commerce przedsiębiorcami. Obszary tematyczne dobrane zostały tak, aby odbiorca po zapoznaniu się z treścią był w stanie zrozumieć zagadnienia dotyczące wdrożeń platform e-commerce, rozumiał kluczowe różnice pomiędzy poszczególnymi narzędziami oraz potrafił wybrać technologię dopasowaną do swojego biznesu. Zawarte w publikacji treści obejmują wiele cennych wskazówek, które pomogą zmaksymalizować efektywność biznesu online, na każdym etapie zaawansowania prowadzonej działalności.
Wśród tematów poruszone zostały także zagadnienia, które w bezpośredni sposób związane są z digital marketingiem oraz analityką. Za pośrednictwem e-booka eksperci omawiają takie tematy jak: marketing automation, czy koncepcja composable commerce, która pozwala na elastyczne i skalowalne zarządzanie contentem biznesów e-commerce. Czytelnicy wprowadzeni zostaną także w zaawansowane możliwości analityczne, jakie oferuje Measurement Protocol dla Google Analytics 4.
– Pobierając nasz e-book, użytkownik otrzyma dostęp do praktycznej wiedzy ekspertów z szeroko rozumianego świata E-commerce. Nieważne czy dopiero startuje, rozwija zaawansowaną platformę czy właśnie planuje migracje na nową, znajdzie tu inspiracje i dawkę nowej wiedzy. Odkryje jaką technologię warto zastosować w swoim biznesie, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów, oraz dlaczego narzędzia takie jak GA4 i Marketing Automation mogą stać się atutem prowadzonego biznesu. Dzielimy się naszą wiedzą, ponieważ zależy nam na wspieraniu sukcesu naszych klientów – mówi Łukasz Białonoga, partner zarządzający E-commerce w Salestube
Poza merytoryczną dawką wiedzy, wskazówkami oraz autorskimi publikacjami specjalistów Salestube, swojego głosu w temacie e-commerce udzielili ponadto branżowi eksperci: Maciej Laska, specjalista we wdrożeniach CS-Cart w 2LM, Karol Bocheński, współzałożyciel Rating Captain, czy Przemysław Brejwo, managing partner w spółce Grow Now.
E-book dostępny jest do pobrania za darmo – w polskiej wersji językowej dostępny jest tutaj, w angielskiej wersji językowej tutaj.