Salestube został wybrany przez największy beauty e-shop w Europie – markę Notino na partnera w obszarze martech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie web analytics oraz data science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania narzędzia.
Należąca do Group One spółka Salestube, oficjalny i jeden z największych sales partnerów Google Marketing Platform na rynku Europy Środkowo-Wschodniej został wybrany przez powstałą w 2004 roku w Czechach perfumerię Notino na dostawcę licencji Google Analytics 360. Największy beauty e-shop w Europie w swoim portfolio posiada obecnie około 100 000 unikalnych produktów pochodzących od ponad 2 700 globalnych i lokalnych marek. Na internetowej platformie sprzedażowej konsumenci mogą kupić między innymi: produkty do pielęgnacji ciała, perfumy, kosmetyki do makijażu, czy produkty do pielęgnacji włosów.
Wykorzystując w codziennej pracy Google Analytics 360 Notino zapewni sobie dokładniejsze monitorowanie ruchu w czasie rzeczywistym na stronie i w aplikacji, co w bezpośredni sposób przełoży się na zrozumienie zachowań i wyborów konsumentów. Lepsze zrozumienie i rozpoznanie panujących trendów wśród odbiorców komunikacji sprzyja zwiększeniu szans sprzedażowych w finalnej części lejka sprzedażowego. Google Analytics 360 jest także nieodzownym wsparciem w podejmowaniu decyzji biznesowych i marketingowych, przy jednoczesnym spełnieniu wymogów regulacyjnych, takich jak RODO i GDPR.