Salestube, należący do Group One partner konsultingowy dla międzynarodowych marek w obszarze technologii marketingowych i e-commerce otworzył w Berlinie, europejskiej stolicy innowacji technologicznych, kolejne zagraniczne biuro. Otwarcie nowej siedziby zbiega się w czasie z otrzymaniem przez spółkę certyfikacji Google Marketing Platform, która podkreśla globalny zasięg i uniwersalność kompetencji martech rozwijanych przez spółkę.
Spółka Salestube, partner Serviceplan, największej niezależnej sieci marketingowej w Europie, od lat działa na arenie międzynarodowej, obsługując ponad 250 marek na 35 rynkach, w tym na rynku niemieckim. Rozpoczęcie działalności niemieckiego oddziału firmy jest częścią strategii globalnego rozwoju Salestube, który sukcesywnie wnosi na kolejne rynki unikalne połączenie wiedzy marketingowej i technologicznej, wspierając klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. W czerwcu ubiegłego roku swoje nowe filie polska spółka otworzyła w Nowym Jorku oraz Auckland.
– Berlin to miasto innowacji, znane z dynamicznych społeczności startupowych oraz rozwiniętego sektora technologicznego i kreatywnego, a obecność tutaj stanowi ważny krok w naszej globalnej ekspansji i umacnianiu pozycji preferowanego partnera martech. Niemieckie firmy już dziś są na zaawansowanym etapie wdrażania technologii marketingowych, co odzwierciedla ich adaptację do cyfrowych narzędzi i innowacyjnych strategii w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych, które oferujemy. Otwarcie biura w Niemczech umożliwi nam bezpośrednią współpracę z nimi na lokalnym rynku, ale i globalnie – mówi Marek Żołędziowski, prezes zarządu Group One – grupy marketingowo-technologicznej, do której należy Salestube.
Google w Niemczech potwierdza kompetencje Salestube
Salestube jest największym resellerem technologii Google Marketing Platform (GMP) w regionie CEE oraz jednym z trzech partnerów Google na świecie z pełną certyfikacją GMP. Spółka jest też jednym z największych partnerów globalnych gigantów technologicznych, takich jak Google, Meta, TikTok czy Salesforce oraz oficjalnym partnerem Google Cloud i Microsoft. Dzięki tej pozycji Salestube z sukcesami obsługuje globalne marki, jak Avon czy Haleon (GSK). Najnowsza certyfikacja niemieckiego Google dla narzędzi GMP – Analytics 360 i Search Ads 360 – potwierdza dogłębną znajomość narzędzi Google oraz niemieckiego rynku technologicznego i marketingowego czyniąc Salestube atrakcyjnym partnerem biznesowym dla kolejnych firm z tego regionu.
– Analytics 360 i Search Ads 360 to zaawansowane narzędzia z ekosystemu Google Marketing Platform, które wspierają firmy w analizie danych i optymalizacji kampanii marketingowych na dużą skalę. Pozwalają na głębszy wgląd w zachowania użytkowników i podejmowanie szybkich, trafnych biznesowo decyzji marketingowych. Jako growth advisor martech wspieramy firmy w ich wdrożeniu, maksymalnym wykorzystaniu, a jednocześnie optymalizowaniu codziennych działań mediowych. To rzadki w obszarze komunikacji model współpracy, tymczasem coraz więcej tego typu projektów oraz idąca za nimi certyfikacja między innymi na rynku niemieckim są potwierdzeniem istotności tych kompetencji dla tamtejszych firm – mówi Joanna Czekaj, CEO Salestube.
Proces uzyskania certyfikacji GMP wymagał przedstawienia szczegółowych case studies potwierdzających wysokie kwalifikacje w zakresie znajomości narzędzi, a także specyfiki danego rynku. Dla Salestube partnerstwo w ramach wdrożenia technologii GMP u klienta to długoterminowa współpraca obejmująca zarówno implementację narzędzia do ekosystemu reklamowego klienta, jak i bieżące wsparcie, szkolenia i doradztwo, zapewniające pełne wykorzystanie potencjału narzędzi GMP przez ich klientów.
Nowa siedziba w Berlinie oraz certyfikacja GMP wzmacniają pozycję Salestube jako lidera w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań MarTech na rynkach europejskich i globalnych. Międzynarodowe biznesy mogą liczyć na lokalne wsparcie ekspertów, którzy łączą dogłębną wiedzę technologiczną z wieloletnim doświadczeniem w realizacji kampanii na międzynarodową skalę.
Berlin to dopiero początek ambitnych planów Salestube na rok 2025 i kolejne lata. Następnym etapem w globalnym rozwoju spółki jest praca nad uzyskaniem kolejnych certyfikatów GMP na obecnych i nowych rynkach oraz dalsze umacnianie pozycji lidera w branży MarTech.