SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners

fot. mat. prasowe

SALESmanago ogłosiło przejęcie polskiej firmy Thulium – oferującej wielokanałowe, oparte na AI rozwiązania do obsługi klienta eCommerce – od jej dotychczasowego większościowego właściciela, Spire Capital Partners.

Przejęcie łączy dwie najbardziej innowacyjne platformy cyfrowe i prawie 4000 klientów. Łącząc hiper-spersonalizowane automatyzacje SALESmanago z wielokanałowymi możliwościami wsparcia Thulium, grupa umożliwi firmom eCommerce B2B oraz B2C wdrażanie ścieżek klienta, w których każda interakcja jest spersonalizowana, przewidywalna i zmonetyzowana. Silnik wzrostu dla marek zorientowanych na klienta będzie również wykorzystywał ich dane, aby optymalizować konwersję, poprawiać retencję oraz maksymalizować wartość koszyka (CLV).

To przejęcie jest strategicznym krokiem naprzód w ewolucji SALESmanago. Dzięki zintegrowanej personalizacji opartej na sztucznej inteligencji, rekomendacjach, wielokanałowej komunikacji, a teraz również na obsłudze klienta, SALESmanago zapewni płynne doświadczenia zakupowe podczas całej ścieżki klienta – od pierwszego kontaktu aż do niesłabnącej lojalności.

Dodanie Thulium do platformy SALESmanago otwiera dla naszych klientów znacznie więcej możliwości generowania przychodów. To posunięcie pozwala nam zapewnić niezrównane rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji dla firm średnich i korporacyjnych, chcących spersonalizować i zautomatyzować każdy punkt styku z klientem. Wsparte przez SilverTree, Perwyn i Rafała Brzoskę, to przejęcie przybliża naszą wizję budowania najbardziej kompletnej platformy customer engagement dla szybko rozwijających się firm w całej Europie – skomentował przejęcie Brian Plackis Cheng, CEO SALESmanago.

Thulium, mające obecnie 1800 klientów, pomaga firmom rosnąć oferując obsługę klienta na poziomie największych marek i bez zbędnej złożoności. Platforma łączy komunikację głosową, czat, email i serwisy społecznościowe w jedną, łatwą w użyciu platformę, zapewniając zespołom wszystko, czego potrzebują, aby szybciej reagować, skuteczniej sprzedawać i budować trwałe relacje z klientami.

Połączenie sił z SALESmanago stwarza niesamowite perspektywy dla naszych klientów. Łączy nas wizja projektowania inteligentnych ścieżek klienta. Dzięki połączeniu naszych platform i wykorzystaniu zaawansowanych możliwości sztucznej inteligencji SALESmanago zyskamy przewagę, której nie dorówna żaden konkurent, a także przyspieszymy ekspansję międzynarodową – dodał Ross Knap, CEO Thulium, który nadal będzie stał na czele firmy,

Połączenie sił obu firm wraz z istniejącymi już integracjami SALESmanago z platformami takimi jak Shopify, PrestaShop, BigCommerce, Magento i WooCommerce, pozwoli na:

  • Płynne, wielokanałowe doświadczenia – w eCommerce, e-mailu, czacie, rozmowach głosowych, Whatsapp, SMS i na urządzeniach mobilnych.
  • Ujednolicone profile klientów – łączące dane behawioralne, usługowe i transakcyjne.
  • Proaktywne zaangażowanie – dzięki AI, które przewiduje potrzeby, oferuje całodobowe, wielojęzyczne wsparcie i dopasowany marketing.
  • Wsparcie napędzające sprzedaż – zamieniając doświadczenie obsługi klienta w okazje do upsellingu, cross-sellingu i retencji.
  • System zasilany AI – od tworzenia angażujących kampanii wizerunkowych, przez rekomendacje wizualnie podobnych produktów, po analitykę.

W ciągu trzech lat naszego zaangażowania Thulium potroiło swoją skalę działalności, zwiększyło rentowność i pozyskało silną kadrę menedżerską. Strategiczne dopasowanie nowego właściciela otwiera przed grupą dalsze możliwości rozwoju w całej Europie. Połączenie możliwości Thulium z marketingową wizją SALESmanago tworzy unikalną ofertę, która wyznacza nowy standard dla platform customer experience – dodał Arkadiusz Podziewski, partner w Spire Capital Partners i główny inwestor Thulium.

Integracja i plany na przyszłość

Obie spółki wskazały już wspólnych klientów, którzy mogą stanowić przykład wartości, jaką niosą ze sobą zunifikowane ścieżki na każdym etapie – od akwizycji po obsługę klienta. Zespoły będą pracować nad głębszą integracją produktów, wspólną strategią sprzedażową oraz dalszą ekspansją.

SALESmanago to wyróżniająca się firma, a przejęcie Thulium umacnia jego pozycję lidera w kategorii platform customer engagement opartych na sztucznej inteligencji. Razem przyspieszamy innowacje i wyznaczymy nowy standard, czego firmy średniego segmentu mogą oczekiwać od swoich partnerów w obszarze Customer Experience – dodał John Messamore, współzałożyciel i Managing Partner w SilverTree Equity.