SALESmanago, platforma customer engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy konwersji Leadoo. Ten przełomowy ruch na europejskim rynku martech znacząco wzmacnia pozycję SALESmanago – lidera SaaS o polskich korzeniach – w segmencie średnich firm e-commerce i rozszerza zasięg geograficzny firmy o kluczowe rynki północnoeuropejskie.
Fuzja z Leadoo, fińskim pionierem konwersji online, oznacza wspólne, imponujące portfolio ponad 3000 klientów. Zintegrowane narzędzie oferuje zaawansowaną personalizację, precyzyjną identyfikację i segmentację potencjalnych klientów oraz skuteczną konwersję odwiedzających w kupujących. Już teraz SALESmanago obsługuje ponad 158 miliardów transakcji miesięcznie, pozwalając markom takim jak: iSpot, Komputronik, Victoria’s Secret czy 4F osiągnąć średnio dwudziestokrotny ROI przy konkurencyjnym czasie zwrotu z inwestycji.
W połączeniu z innowacyjnymi możliwościami Leadoo w zakresie konwersji, SALESmanago oferuje najlepsze w swojej klasie narzędzia do angażowania i utrzymywania klientów dla branży eCommerce w całej Europie.
– W obliczu rosnącej fragmentacji rynku martech, dostarczamy średniej wielkości firmom ecommerce kompleksowe, a jednocześnie proste w użyciu narzędzie. Łącząc siły z Leadoo, tworzymy platformę, która nie tylko zwiększa sprzedaż, ale fundamentalnie zmienia sposób, w jaki marki budują relacje ze swoimi klientami. To kolejny krok w realizacji naszej strategii zostania liderem w sektorze Customer Engagement Platform w Europie – podkreśla Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
– Połączenie z SALESmanago to naturalna decyzja biznesowa. Wspólnie możemy zaoferować klientom znacznie większe możliwości rozwoju i lepsze wyniki ich działań marketingowych – dodaje Fredrik Rönnlund, dyrektor generalny Leadoo.
– SALESmanago i Leadoo to fuzja dwóch innowacyjnych platform wykorzystujących generatywną sztuczną inteligencję, otwierając nowe możliwości synergii – zauważa John Messamore, partner SilverTree Equity, właściciela portfolio powyższych firm.
– Ta inwestycja to dopiero początek. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne strategiczne partnerstwa, które umocnią pozycję SALESmanago jako wiodącej platformy CEP w Europie – komentuje Ravi Sharma z Perwyn.