Dzięki partnerstwu SALESmanago może, zgodnie ze swoją misją, jeszcze skuteczniej wspierać firmy eCommerce w budowaniu zaangażowania klientów i maksymalizacji zwrotu z inwestycji wykorzystując nowoczesne, inteligentne narzędzia i łatwe integracje.
Sprzedawcy korzystający z PrestaShop zyskają na możliwościach platformy SALESmanago, która wesprze ich w poprawie doświadczenia klientów. Dzięki inteligentnej personalizacji firmy będą mogły prowadzić lepiej dopasowane, skuteczniejsze interakcje z odbiorcami, przyspieszając swój rozwój poprzez bieżącą analizę danych.
W ramach współpracy SALESmanago dotrze do globalnej sieci sprzedawców, oferując im dostęp do unikalnego modelu wzrostu – Growth Framework – oraz innowacyjnych narzędzi AI dopasowanych do specyfiki sektora eCommerce.
– Współpraca z PrestaShop wpisuje się w naszą misję, zgodnie z którą dajemy sprzedawcom do ręki narzędzia pozwalające im budować wyjątkowe doświadczenia klientów i szybciej osiągać wymierne korzyści – podkreśla Jody Clark, dyrektor ds. przychodów SALESmanago. – Na początek skoncentrujemy się na rynkach, na których obie firmy mają już silną pozycję: Włoszech, Polsce i Hiszpanii, umożliwiając jeszcze większej liczbie sprzedawców skuteczne skalowanie działalności, korzystanie z zaawansowanych narzędzi AI i utrzymywanie przewagi w konkurencyjnym środowisku. To pierwszy krok w tworzeniu szerszego ekosystemu SALESmanago wspierającego sektor e-commerce – dodaje.
– Współpraca z SALESmanago pokazuje, że staramy się dostarczać sprzedawcom najbardziej innowacyjne narzędzia w branży. Wspólnie pozwalamy firmom kształtować nowe relacje z klientami i osiągać wymierne rezultaty – komentuje Amy Workman, dyrektor Global BtoC & BtoB Partnerships w PrestaShop.