SAIC Poland rozpoczął kampanię modelu MG3

fot. mat. prasowe

W tym tygodniu SAIC Poland rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu popularnego hatchback’a marki MG.

Najnowsza kampania, która łączy w sobie elementy sprzedażowe i świadomościowe, kładzie nacisk na główne korzyści płynące z wyboru marki MG: jakość, bogate wyposażenie, jak i doskonałe dopasowanie modelu do miejskiego tempa życia.  

Zaplanowane działania mediowe obejmują emisję 30” spotów radiowych, wykorzystujących innowacyjne rozdzielenie dźwięku na prawą i lewą stronę. Ich celem jest podkreślenie głównego benefitu samochodów MG – niezależnie od wybranego napędu, każde auto jest doskonale wyposażone. W ramach kampanii pojawią się także 30” reklamy w największych sieciach kinowych oraz komunikacja w kanałach digitalowych – spoty w serwisie YouTube, w programmatic VOD oraz emisja display, optymalizowana pod generowanie ruchu na stronę. Kampanię wspierają także angażujące formaty rich media oraz duże formaty na portalach horyzontalnych.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), strategię kampanii oraz materiały kreatywne przygotowała agencja Havas Engage.