Do agencji komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group dołączyły nowe osoby, które wzmocnią zespoły client service, communications oraz health care. Agencja konsekwentnie rozbudowuje kompetencje w ramach zróżnicowanych obszarów komunikacji marketingowej, odpowiadając na potrzeby rynku.
Do agencji dołączyła Sabina Składanowska-Trzeciak, która wzmocni zespół client service. Jako client service senior consultant w LoveBrands Group jest odpowiedzialna za koordynację realizacji projektów z zakresu komunikacji 360°. Jej główne zadanie to wspieranie marek w realizowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych, uwzględniających zarówno trendy rynkowe, jak i indywidualne potrzeby klientów. Doświadczenie zdobywała we współpracy z międzynarodowymi markami oraz organizacjami, wspierając m.in. NBCUniversal, Head & Shoulders, Pantene oraz koordynując kompleksowe projekty na rzecz Krajowej Rady Drobiarstwa, obejmujące rynki Chin, Japonii i Hongkongu.
Zespół Communications wzmocniła Urszula Gogol, communications consultant, która odpowiada za doradztwo komunikacyjne, koordynuje projekty PR-owe oraz wspiera w obszarze PR projekty z zakresu komunikacji 360°. Specjalizuje się w komunikacji B2B, korporacyjnej oraz media relations. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencjach PR: The Partners, MSL Group oraz 24/7Communication. Realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branż nieruchomości (m.in. Colliers, Unidevelopment SA), transportowej, logistycznej i przemysłowej (m.in. PKP PLK, Frigo Logistics, Honeywell) oraz kampanie społeczne z sektora ochrony zdrowia, wspierając m.in. Fundację Nutricia i Sanofi. Wcześniej przez kilka lat związana z branżą wydawniczą – redaktor prowadząca w Wydawnictwach UW.
Alicja Kaska objęła stanowisko junior health care communications consultant w zespole health care prowadzonym przez Katarzynę Puchacz. Do jej zadań należy wsparcie komunikacyjne marek Vichy i CeraVe w ramach działań media relations oraz współprac z medfluencerami. Zdobywała doświadczenie, wspierając m.in. marki Promod, Crocs, NA-KD, Hunter czy TiM. Ostatnie lata spędziła w Londynie, gdzie pracowała dla Massimo Dutti w zakresie visual merchandisingu. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Logistyka i Marketing w Mediach, gdzie była członkinią studenckiego koła naukowego „Strefa PR”. Ukończyła także studia magisterskie na Birmingham City University w Wielkiej Brytanii na kierunku Fashion Promotion.
– Stawiamy na rozwój naszych usług, żeby w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej efektywnie wspierać klientów z różnych branż – począwszy od FMCG, poprzez finanse, nowoczesne technologie, farmację, branże budowlaną i energetyczną. Drogą do tego jest m.in. rozwijanie zespołów o różnorodnych kompetencjach i współpraca z konsultantami, którzy podchodzącą z pasją do budowania relacji i energią do podejmowania wyzwań przy różnorodnych projektach – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.