Saatchi & Saatchi z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniu mózgu

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię, kreację, realizację materiałów związanych z kampanią. Działania obejmują 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne.

Celem nowej odsłony kampanii edukacyjnej jest wzrost świadomości społecznej związanej
z zagrożeniem kleszczowym zapaleniem mózgu. Wbrew powszechnemu przekonaniu, kleszcze stanowią zagrożenie nie tylko w lasach, lecz również w przydomowych ogródkach czy miejskich parkach. Jest to szczególnie istotne dla rodzin z dziećmi, osób starszych czy właścicieli psów.

Za całościowe opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację materiałów promocyjnych odpowiada Saatchi & Saatchi, a strategiczne planowane i zakup mediów – CoLab również działający w strukturach Publicis Groupe. Produkcją oraz postprodukcją wszystkich formatów video do kampanii zajął się Prodigious. Spot wyreżyserował duet Helena & Bartosz reprezentowany przez the Reel Friends.