Za kreację i realizację odpowiada poznańska agencja GPD we współpracy z GPD Film Studio w Swadzimiu. Celem kampanii jest zbliżenie marki do konsumenta poprzez utrwalenie hasła „Moja Kawa”, będącego rozwinięciem skrótu MK, i zbudowanie wartości na indywidualnym kawowym rytuale.
Współpraca między poznańską agencją a polską marką należącą do Grupy Strauss Cafe Poland, jednego z największych producentów kawy w Europie Środkowo-Wschodniej, zaczęła się już 10 lat temu. Po sukcesie telewizyjnego spotu „Smak, który trzeba poczuć” przyszedł czas na format internetowy w zupełnie innej stylistyce.
W każdym z piętnastosekundowych filmów odwiedzamy innego bohatera, który opowiada o swojej „Mojej Kawie” na swój sposób i ze swoją wrażliwością. Poszczególne rytuały kawowe pokazywane są czule, intymnie, niereklamowo, a bardziej reportażowo, z zachowaniem balansu między autentycznością a profesjonalizmem i smakowitością.
Światło, efekty ASMR i świetny casting pozwoliły zbudować cztery różne światy, każdy o indywidualnym charakterze, bo ilu kawoszy, tyle „Moich Kaw”.