Do 30 października 2025 r. potrwa zbieranie nominacji do 3. edycji Marketing Masterminds – pierwszego w Polsce programu liderskiego stworzonego z myślą o rozwoju talentów i wymianie doświadczeń między marketerami, agencjami i mediami. Organizatorem inicjatywy jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Celem programu jest wyłonienie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. W tej edycji, w kilkuetapowej rekrutacji przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search BIGRAM, wybranych zostanie 24-26 osób. Czekać na nie będzie wiele rozwijających aktywności: mentoring uznanych marketingowych ekspertów i spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników poprzednich edycji podczas spotkań „inside the boardroom” byli m.in. Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Michał Nowakowski, Solange Olszewska i Jacek Olechowski. Rolę mentorów dla uczestników pełnili m.in. Maciej Herman, Magdalena Kotlarczyk, Donata Wolińska, Piotr Piętka, Bartosz Dobrzyński, Marta Życińska, Agnieszka Sora i Jovan Protić.
Ważną korzyścią dla uczestników jest także profesjonalny feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego oraz tworzenie wspólnych projektów Pro Bono na rzecz branży komunikacji marketingowej. Uczestnicy 1. edycji opracowali grę edukacyjną, wprowadzającą uczniów w świat reklamy – „Misja Kapibara”. Zaś konkurs dobrych praktyk dobrostanowych firm „Dobrostars” wraz z Galą rozdania nagród był inicjatywą uczestników 2. edycji Marketing Masterminds.
– Marketing Masterminds to coś więcej niż program rozwojowy – to przepustka do świata liderów przyszłości i szansa na zdobycie wyjątkowych kompetencji – mówi Ewelina Czuba, dyrektor zarządzająca IAA Polska. – Uczestnicy mają możliwość pracy z wybitnymi praktykami rynku i zdobycia doświadczeń, które przygotują ich do kluczowych ról. Dzięki wspólnym aktywnościom zyskują wyjątkową perspektywę – uczą się patrzeć na rynek z punktu widzenia agencji, mediów i marketerów jednocześnie. To pozwali im zrozumieć całość ekosystemu komunikacji marketingowej i w bliskiej przyszłości zasiąść w zarządach firm i przewodzić najważniejszym projektom w branży – podkreśla.
Nominacje mogą zgłaszać wyłącznie członkowie IAA Polska, wskazując osoby z własnych firm lub z organizacji współpracujących. Do udziału w programie mogą być nominowane osoby pracujące w branży komunikacji marketingowej po stronie marketerów, mediów lub agencji i posiadające już sukcesy w prowadzeniu zespołów, projektów lub transformacji.
Partnerami 3. edycji programu są: InPost, TVN Media, WPP Media oraz BIGRAM.
Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie: www.marketingmasterminds.pl