Nowa kampania NESVITA zachęca do zatrzymania się na wartościowe drugie śniadanie. Pod hasłem „Na spokojnie. Zjedz i działaj” NESVITA inspiruje do bardziej uważnego jedzenia.
Rynek śniadaniowych przekąsek pełen jest rozwiązań gotowych do zjedzenia w biegu, takich jak tubki. W tym segmencie NESVITA zaproponowała nowe rozwiązanie – wartościową owsianą przekąskę zamkniętą w szklanym słoiczku, która inspiruje do bardziej uważnego jedzenia. Produkt nawiązuje do trendu mindfull eating – jest małym daniem w słoiczku na tle szybkich owsiankowych tubek.
– Portfolio marki NESVITA rozszerzyło się o całkowitą nowość na rynku i jest jeszcze bardziej zgodne z aktualnymi trendami konsumenckimi – mówi Katarzyna Grzesiuk, product managerka NESVITA, Nestlé Polska. – Coraz więcej osób, nawet sięgając po przekąskę, zwraca uwagę na jakościowy skład. Produkt z wartościową owsianką w słoiczku odpowiada na te potrzeby, dlatego jest nową mocną pozycją w naszym portfolio – dodaje.
Kampania ruszyła 24 maja br. w digitalu i w mediach społecznościowych. Do emisji trafił 15-sekundowy i 6-sekundowy spot, przedstawiający Owsianą Przekąskę NESVITA we wszystkich trzech wariantach smakowych: mango-kokos, truskawka-wanilia, figa-siemię lniane. W nieco abstrakcyjny sposób, za pomocą pięknych kłosów owsa, oba video obrazują, że zjedzenie Owsianej Przekąski NESVITA może stać się wyciszającym rytuałem i inspiracją do dalszego działania.
– Produkt, jak i kampania launchująca nowość od NESVITA, to odpowiedź na zmieniający się styl życia i zachowania konsumentów. Punktem wyjścia do strategii i zaproponowanych kreacji był trend tak zwanego mindful eating. Hasło „Na spokojnie. Zjedz i działaj” jest dokładnie o tym – o świadomym spożywaniu posiłku i poświęceniu mu pełnej uwagi. Kampania adresuje także główne benefity nowości marki – naturalność, jakość i odżywczość produktu zamkniętego w poręcznym słoiczku – dodaje Daria Romanowska, strateżka w zespole Przestrzeni.
Autorem platformy kreatywnej oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Media Share. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya, a wyreżyserował duet Andiamo. Postprodukcją obrazu zajęło się Chimney.