Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Najnowsza edycja kampanii stawia na przekaz, że Provident to najlepszy wybór dla osób potrzebujących pożyczki na większe wydatki, takie np. jak zakup auta. Kampania podkreśla atrakcyjne warunki finansowe oraz elastyczne opcje spłaty, które Provident oferuje swoim klientom.
W centrum kampanii znajduje się emocjonująca historia rodziny, która oczekuje na powiększenie – zarówno w kontekście nowego dziecka, jak i dużego, zaadoptowanego ze schroniska psa. Dzięki pożyczce z Providenta mogą zrealizować ten plan bez zbędnych komplikacji.
– Provident pokazuje, że jest stworzony również po to, aby wspierać rodziny w realizacji ich najważniejszych planów i marzeń. Niezależnie od tego, czy chodzi o zakup auta, czy spełnienia mniejszej potrzeby – mówi, Igor Jakuć, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych.– Kampania podkreśla, że dzięki elastycznym opcjom spłaty i atrakcyjnym warunkom finansowym, Provident umożliwia rodzinom realizację ich marzeń i planów bez stresu finansowego – dodaje.
Działania reklamowe objęły swym zasięgiem telewizję (m.in. Polsat, TVP1, TVP2 oraz liczne stacje tematyczne) oraz intensywne działania w internecie.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup czasu antenowego TV odpowiada dom mediowy OMD, działania internetowe zaplanował i zakupił dom mediowy Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, nowy i dynamiczny charakter nadał im reżyser Marcin Starzecki, a aranżację piosenki opracował Patryk Kumór.
Kampania obejmuje dwa spoty reklamowe.