Kampania „Ogród NAJ” promuje ofertę ogrodową OBI. Komunikacja podkreśla wyjątkowość atrakcyjnych promocji, które mają przyciągnąć uwagę klientów oraz zainspirować ich do zakupów.
Idea kreatywna kampanii „Ogród NAJ” pokazuje, że OBI to miejsce, w którym klienci znajdą wszystko – zarówno szeroki wybór produktów, atrakcyjne promocje, jak i pomoc wykwalifikowanych doradców – wszystko, czego potrzeba na nowy sezon ogrodowy. Elementem łączącym całą platformę jest para bohaterów, czyli Olga i Michał, do których dołączają ciekawe postaci. W kampanii „Ogród NAJ” udział wziął aktor Michał Milowicz, wcielający się w rolę grillowego eksperta.
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii, która obejmuje telewizję (spot 30”), radio (spot 15”) social media (TikTok, FB i IG) oraz YouTube. Reżyserem spotu jest Tomasz Kapuściński, za produkcję odpowiada Lucky Luciano. Postprodukcją zajęli się Xantus oraz Juice. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, a za działania płatne w social mediach – Performics. Obie agencje należą do struktur Publicis Groupe.