Ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki „Moje Sklepy” Grupy Eurocash

Wystartowała platforma komunikacyjna nowej marki „Moje Sklepy” obejmującej sieci partnerskie sklepów Groszek, Euro Sklep oraz ABC (Grupa Eurocash S.A.). Kampania pod hasłem „Moje sklepy. Znamy się” ruszyła 29 maja i potrwa do końca roku.

Nowa kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki „Moje Sklepy” oraz jej aplikacji. Ponadto, będzie budowała zwiększenie zainteresowania sklepami Groszek, Euro Sklep oraz ABC szczególnie w młodszej grupie docelowej.

Platforma komunikacyjna podkreśla lokalność marki „Moje Sklepy”. Wyróżnia się sąsiedztwem placówek i bliskością z konsumentami dzięki sklepom prowadzonym przez członków lokalnej społeczności, która dopasowuje asortyment do potrzeb lokalnych konsumentów. Ambasadorami kampanii są Cezary Żak (radio i POS) oraz Remigiusz „ReZI” Wierzgoń (social media i POS).

Działania komunikacyjne obejmują emisję spotów radiowych, obecność w social mediach na kanałach własnych marek, a także i współpracę z influencerami oraz retail marketing.

Za strategię, kreację, komunikację, produkcję, realizację, rekomendacje agencja Leo Warsaw. Strategicznym planowaniem, zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Obie agencje odpowiadają również za współpracę z ambasadorami. Ich sesję zdjęciową zrealizował Prodigious. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Za realizację spotów radiowych odpowiada Halo Productions.