Wystartowała platforma komunikacyjna nowej marki „Moje Sklepy” obejmującej sieci partnerskie sklepów Groszek, Euro Sklep oraz ABC (Grupa Eurocash S.A.). Kampania pod hasłem „Moje sklepy. Znamy się” ruszyła 29 maja i potrwa do końca roku.
Nowa kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki „Moje Sklepy” oraz jej aplikacji. Ponadto, będzie budowała zwiększenie zainteresowania sklepami Groszek, Euro Sklep oraz ABC szczególnie w młodszej grupie docelowej.
Platforma komunikacyjna podkreśla lokalność marki „Moje Sklepy”. Wyróżnia się sąsiedztwem placówek i bliskością z konsumentami dzięki sklepom prowadzonym przez członków lokalnej społeczności, która dopasowuje asortyment do potrzeb lokalnych konsumentów. Ambasadorami kampanii są Cezary Żak (radio i POS) oraz Remigiusz „ReZI” Wierzgoń (social media i POS).
Działania komunikacyjne obejmują emisję spotów radiowych, obecność w social mediach na kanałach własnych marek, a także i współpracę z influencerami oraz retail marketing.
Za strategię, kreację, komunikację, produkcję, realizację, rekomendacje agencja Leo Warsaw. Strategicznym planowaniem, zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Obie agencje odpowiadają również za współpracę z ambasadorami. Ich sesję zdjęciową zrealizował Prodigious. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Za realizację spotów radiowych odpowiada Halo Productions.