Wystartowała nowa kampania reklamowa dla marki Lajkonik, promująca nowy produkt – krakersy Dobry Chrup. Kampania, zatytułowana „Dobry Chrup – dobry dzień!”, ma na celu wprowadzenie na rynek nowych krakersów obficie posypanych ziarnami sezamu, lnu i chia.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadała agencja GPD, która zaproponowała hasło przewodnie: „Dobry Chrup, dobry dzień!”. Tym samym marka Lajkonik wita się z konsumentami swoim nowym produktem, oferując przekąskę na cały dobry dzień.
Spot reklamowy wykorzystuje hiperrealistyczne CGI, aby pokazać chrupkość produktu i bogactwo ziaren. Render krakersa powstał z użyciem technologii fotogrametrii, a następnie został starannie oczyszczony i przygotowany do dalszej pracy za pomocą tradycyjnych metod, takich jak rzeźbienie i malowanie tekstur. Projekt zakończył się compositingiem i kolorkorekcją, co pozwoliło na płynne wkomponowanie sceny CGI w całość reklamy.
Za produkcję oraz postprodukcję kampanii odpowiada GPD Film Studio.
Za zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, będąca częścią Publicis Groupe.