15 października wystartowała kolejna loteria PayPoGranie. Przez miesiąc, aż do 13 listopada, użytkownicy aplikacji mobilnej PayPo będą mogli codziennie zdobywać nagrody natychmiastowe, a na koniec zawalczyć o nagrody o łącznej wartości 50 tys. złotych. W sumie wartość nagród w loterii wynosi aż 145 tys. złotych.
Uczestnicy loterii mogą codziennie powalczyć m.in. o nagrody pieniężne, bilety do kina Helios (w pakiecie dla dwóch osób), kody promocyjne na spłatę transakcji w PayPo oraz vouchery zakupowe do znanych sklepów. Finałem loterii będzie losowanie, w którym wyłonieni zostaną zwycięzcy nagród głównych – pięciu voucherów o wartości 10 tys. zł każdy, do wykorzystania w serwisie Wakacje.pl.
Proste zasady, więcej szans dla aktywnych
Loteria odbywa się w aplikacji PayPo, a dołączenie do niej wymaga jedynie zalogowania się do aplikacji i wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego. Pierwszy los przyznawany jest już za samą rejestrację w loterii, a kolejne można zdobywać m.in. za codzienne logowanie do aplikacji, zakupy z PayPo (im wyższa wartość transakcji, tym więcej losów) oraz za płatności kartą PayPo. Te ostatnie nagradzane są dodatkowymi losami.
Los przyznawany jest również za potwierdzanie transakcji w aplikacji. W „szczęśliwym dniu”, który wypada 31 października, wszystkie zdobyte losy liczą się podwójnie. Uczestnicy mogą na bieżąco śledzić swoje losy w aplikacji i codziennie grać o nagrody natychmiastowe. Mechanika jest prosta – im częściej korzystają z aplikacji i usług PayPo, tym mają większą szansę na wygraną.
PayPo stawia na aplikację
Przeprowadzenie loterii w aplikacji PayPo to element budowania relacji z klientami. Aplikacja staje się przestrzenią umożliwiającą regularny kontakt z użytkownikami, oferując wygodę w codziennych zakupach oraz dodatkowe benefity zwiększające atrakcyjność korzystania z usług. To naturalne środowisko do kształtowania pozytywnych nawyków zakupowych, a jednocześnie skuteczne narzędzie wzmacniające lojalność wobec marki i wspierające sprzedaż partnerów handlowych.
– Rozwój aplikacji jako głównego punktu kontaktu z klientami pozostaje jednym z priorytetów PayPo. Loteria PayPoGranie to nie tylko zabawa – to dodatkowy benefit dla osób aktywnie korzystających z aplikacji, które przy okazji codziennych zakupów mogą zyskać więcej niż standardowe korzyści, zdobywając szansę na atrakcyjne nagrody. Dzięki temu PayPo buduje wizerunek marki bliskiej klientom, oferującej realną wartość dodaną. Jednocześnie loteria wspiera partnerów PayPo zarówno w sprzedaży online, jak i w sklepach stacjonarnych, wzmacniając z nimi relacje i dając realne korzyści. Mechanika została zaprojektowana tak, aby nagradzać klientów za aktywność i jednocześnie wspierać sprzedaż merchantów – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer, PayPo.
Jak wziąć udział w loterii?
Aby dołączyć do loterii, wystarczy pobrać lub zaktualizować aplikację PayPo, zalogować się do aplikacji i wypełnić krótki formularz rejestracyjny w dedykowanej zakładce, a następnie po prostu korzystać z usług PayPo. Regulamin, szczegóły nagród oraz formularz rejestracyjny znajdują się w aplikacji PayPo. Więcej szczegółów na stronie: paypogranie.paypo.pl/



