Ruszyła loteria marki Winiary „Budyniowe Love”

Firma Nestle Polska S.A. powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii dla marki WINIARY pod hasłem Budyniowe Love”.

1 października br. wystartowała ogólnopolska loteria audioteksowa „Budyniowe Love” dla marki WINIARY. Jest to już druga edycja loterii pod tym hasłem i po raz kolejny jej organizacja została powierzona agencji Unique One. W centrum zainteresowania znajdują się budynie, ale udział można zgłaszać również przy zakupie galaretek i kisieli WINIARY.

Celem loterii i akcji reklamowej jest budowanie świadomości konsumenta na temat mnogości zastosowań budyniu WINIARY, jak również podkreślenie wartości celebrowania wspólnych chwil z rodziną. Marka WINIARY w spocie wspierającym loterię prezentuje tradycyjne i nowoczesne wypieki na bazie budyniu, pokazując jednocześnie, że ich przygotowanie może być rodzinną aktywnością i sposobem na wyrażenie uczuć. 

Zasady loterii są bardzo proste – polegają na zakupie produktu promocyjnego, zachowaniu dowodu zakupu i zgłoszeniu za pośrednictwem SMS. Do wygrania są dwa rodzaje nagród: natychmiastowa 500 x 100zł, wykorzystująca mechanizm Instant Win a co miesiąc odbywa się losowanie 3 voucherów do www.katalogmarzen.pl o wartości 5000zł, które mogą zostać wykorzystane między innymi na rodzinne warsztaty.

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii: 1.10 – 30.11.2024 r. Szczegóły i regulamin można sprawdzić na: www.uniqueone.pl/regulaminy oraz na www.winiary.pl/loteria-budyniowelove/

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, KV kampanii, organizację i obsługę loterii jak również obsługę systemu sms’owego.