SM STORM Bikes kontynuuje dynamiczny rozwój na polskim rynku, stawiając na przemyślaną strategię obecności w mediach. W ramach tegorocznych działań została stworzona kampania wizerunkowa Storm Lab, w której marka zachęca odbiorców do przekraczania własnych granic dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym zastosowanym w rowerach SM STORM Bikes.
Celem prowadzonej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz promocja szerokiej oferty rowerów wśród różnych grup odbiorców – od zapalonych rowerzystów, którzy poszukują najbardziej zaawansowanych rozwiązań po rodziny z dziećmi.
W tegorocznej edycji, obok dobrze znanych modeli dla dorosłych, marka po raz pierwszy intensywnie promuje również rowery dziecięce. SM STORM Bikes to dziś jedna z najszybciej rozwijających się polskich marek rowerowych, oferująca bogaty wybór modeli trekkingowych, crossowych, miejskich i MTB.
Ambasadorami kampanii ponownie są Anna i Robert Lewandowscy – ikony zdrowego stylu życia i rodzinnych wartości, które idealnie wpisują się w filozofię marki i testują nowe sprzęty w symbolicznym Storm LAB.
Kampania mediowa wystartuje już w kwietniu i potrwa dwa miesiące, idealnie wpisując się w start sezonu rowerowego. Obejmie działania w social mediach, na YouTube, serwisach rowerowych, podróżniczych oraz parentingowych. Dotarcie do grup docelowych zostanie wzmocnione przez wykorzystanie angażujących formatów rich media oraz emisji kontekstowej opartej na technologii Computer Vision.
Twórcą konceptu kreatywnego kampanii STORM Lab – Test your limits jest agencja Stor9. Za produkcję materiałów odpowiada studio 9Production. Reżyserem spotów został Stanisław Miroszewski, a za zdjęcia z ambasadorami marki SM STORM Bikes odpowiada ceniony fotograf Filip Zwierzchowski.
Za realizację strategii mediowej – zarówno online, jak i offline (w tym kampanii telewizyjnych) – odpowiada dom mediowy Media Context, który wspiera SM STORM Bikes od 2024 roku.