Ruszyła kampania wizerunkowa marki Triumph

fot. mat. prasowe

Z początkiem października br. wystartowała kampania marki Triumph. To pierwsza po długiej przerwie tak szeroko zakrojona kampania producenta bielizny i jednocześnie pierwsza realizowana we współpracy z agencją mediową UM (IPG Mediabrands).

UM współpracuje z Triumph od maja tego roku. Współpraca jest efektem wygranego przetargu na obsługę mediową marki na wszystkich rynkach regionu EMEA.

Kampanii wizerunkowej marki Triumph towarzyszy realizowana jednocześnie kampania produktowa, promująca bieliznę z kolekcji Body Make Up Illusion, zapewniającą wyjątkową wygodę dzięki innowacyjnej fiszbinie Comfort Wire. W kampanii Body Make Up Illusion wzięła udział aktorka Małgorzata Socha, którą zobaczymy m.in. na kreacjach outdoorowych (na wielkoformatowych siatkach) i na witrynach salonów Triumph w całej Polsce.

Za planowanie i zakup mediów kampanii OOH i TV odpowiada UM. Agencja przygotowała również, we współpracy z MBCS (Mediabrands Content Studio), adaptacjękreacji do OOH/DOOH i TV/BVOD. Za koordynowanie współpracy z Małgorzatą Sochą, realizację projektów mediowych w prasie i digitalu oraz współpracę z influencerkami odpowiada agencja Platinium Cast. Zdjęcia do kampanii Body Make Up Illusion z Małgorzatą Sochą wykonał Mateusz Stankiewicz, a za produkcję sesji odpowiada reprezentująca go agencja FEED ME LAB. Kampania w radio i mediach digital realizowana jest bezpośrednio przez Triumph.