Nice To Fit You, jeden z liderów branży cateringu dietetycznego, rusza z nową platformą komunikacji i całoroczną kampanią pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. Marka zaprasza do celebrowania codziennych momentów, poprzez odkrywanie wyjątkowych smaków i świadome wybory, oferowane w jej bogatej ofercie.
Za kreatywny koncept kampanii odpowiada agencja Black Rabbit, z Piotrem Jurewiczem jako twórcą koncepcji oraz Pawłem Kucharczykiem, pełniącym rolę producenta i odpowiadającym za client service. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu BRAVE, a reżyserią spotów zajął się Filip Berendt.
Po stronie Black Rabbit była też całość produkcji filmowej, obejmującej spot telewizyjny (30 i 15 sekund) oraz formaty digital (30, 15 i 6 sekund). Zdjęcia na potrzeby kampanii i materiałów OOH i digital wykonał Łukasz Ziętek. (jest to już trzecia współpraca fotografa z Nice To Fit You).
Za zakup mediów odpowiadają: Streetmedia (OOH) oraz OMD (TV).
Jak wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka Nice To Fit You, jakość produktów i smak potraw są od zawsze kluczowe dla Nice To Fit You i wokół tych wartości marka buduje swoją tożsamość.
– „Smakuj każdą chwilę” to zaproszenie do cieszenia się życiem na własnych zasadach. Dzięki Nice To Fit You nasi klienci mogą zaoszczędzić czas, który normalnie spędziliby w kuchni, i przeznaczyć go na to, co naprawdę ważne – czy to rozwijanie pasji, chwile z bliskimi, czy aktywność, która daje radość. Smak, jakość i wygoda – to nasz przepis na codzienną harmonię. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania – dodaje Sylwia Ramos-Wójcik.
Kampania digitalowa ruszyła 10 stycznia 2025, a emisja spotów telewizyjnych – 20 stycznia 2025 r.