Rozpoczyna się wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online. Kreacje będą emitowane na platformach VOD, w telewizji, internecie, radiu, na ekranach ATM, a także w oddziałach banku w formie plakatów, ulotek oraz folii na witrynach.
Bank Pekao S.A. rozumie, że nie lubimy czekać z realizacją swoich planów, dlatego proponuje rozwiązanie – wygodną pożyczkę, dostępną w pełni online, także dla nowych klientów. Bez względu na to, co planujesz – remont mieszkania, budowę domku na drzewie dla Twojego dziecka, czy może przygodę życia – pożyczkę w Banku Pekao S.A. możesz wziąć online, z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do internetu.
Kampania „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” jest kontynuacją jesiennej odsłony kampanii pożyczki. Elementy komunikacji są spójne, utrzymane w dynamicznym, nowoczesnym stylu. Tym razem charakterystyczna dla Banku Pekao grafika stanowi nierozerwalną część przedstawianych historii.
Leo Burnett odpowiada za przygotowanie contentu wideo, radia oraz key visuali na potrzeby POSM, ATL oraz kanałów digitalowych. Agencja stworzyła materiały do TV i VOD w formatach 30″ i 15″, radia online, banerów, ekranów dla ATM, plakatów, projektów folii na witryny w oddziałach, ulotek, a także nadzorowała przygotowanie wideo do internetu (6 x 6”).
Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett współpracował Prodigious, również należący do Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Za zdjęcia odpowiedzialny jest fotograf Łukasz Pęcak. Za scenariusze do spotów 6″ oraz kampanię w digitalu i social mediach odpowiadają odpowiednio agencje Sales & More i Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A.