Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) zrealizowała nową kampanię marki Śnieżka pod hasłem „Śnieżka to pewność – podaj dalej!”. Agencja odpowiada za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz realizację kampanii. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji marki Śnieżka, która została opracowana w ramach strategii odświeżenia wizerunku i podkreślenia niezawodności produktów. Działania przygotowano na rynek polski oraz ukraiński.
Kampania promuje szerokie portfolio produktów marki Śnieżka, w tym farby do sufitów, ścian, mebli, metalu oraz gładź szpachlową, pokazując szerokie zastosowanie produktów marki Śnieżka w trakcie remontu lub drobnych poprawek. Spot prezentuje szeroki wachlarz zastosowań produktów marki Śnieżka, a zabieg kreatywny, polegający na przekazywaniu sobie produktów z mieszkania do mieszkania, działa jak sąsiedzkie polecenie.
W ramach kampanii agencja Publicis Warsaw przygotowała wideo do TV i digitalu
w wariantach 30”, 15”, 10”, 6” oraz serię KV prezentujących poszczególne produkty
z portfolio marki.
Reżyserem spotu jest Michał Bulik, za jego produkcję odpowiada Dynamo,
a postprodukcję – Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Value Media.