Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową promującą masło ekstra Łaciate.
Kampania wystartowała 26 maja i potrwa do 15 czerwca 2025 roku. Spoty reklamowe emitowane są na głównej antenie TVN oraz w kanałach tematycznych należących do grup TVN, Polsat i TVP.
Działania prowadzone są pod hasłem „Łaciate – gotuj jak po maśle”, podkreślają uniwersalność produktu oraz jego rolę w codziennym gotowaniu i komponowaniu posiłków. Celem kampanii jest budowanie silnej obecności masła Łaciatego w świadomości szerokiej grupy konsumentów.
Za strategię, planowanie oraz zakup mediów telewizyjnych odpowiada agencja mediowa ONE House.
– Termin emisji został precyzyjnie dopasowany do okresu wzmożonej oglądalności, związanej z sytuacją polityczną w Polsce. Dzięki temu mogliśmy jeszcze skuteczniej dobrać kanały komunikacji i zmaksymalizować zasięg kampanii. To kolejna udana realizacja w ramach naszej współpracy z Mlekpolem – mówi Katarzyna Baczyńska, head of media w ONE House.