Ruszyła kampania informacyjna „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy”

Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj pochodzących od kur utrzymywanych w klatkach ze wszystkich swoich produktów. Decyzja ta wpisuje się w ogólnoeuropejski trend ograniczania stosowania tego typu jaj i odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów oraz wymogi zrównoważonego rozwoju.

Kampania „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” obejmuje zintensyfikowane komunikację w mediach społecznościowych z wykorzystaniem opinii najlepszych ekspertów branżowych. Ponadto przewidziano wysyłkę kreatywną z materiałami informacyjnymi, konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla konsumentów oraz działania z zakresu public relations. Kampania informacyjna potrwa od 13 stycznia do 31 marca 2025 r.

Decyzja Lisnera to element długofalowej strategii firmy, która stawia na odpowiedzialną produkcję i poprawę standardów etycznych. Marka dołącza do grona przedsiębiorstw, które podejmują konkretne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, dając przykład innym graczom na rynku.

W portfolio firmy znajduje się wiele produktów zawierających jaja, m.in. pastella jajeczna ze szczypiorkiem, pastella jajeczna z kurkami jak i sałatki warzywne oraz jajeczne.

– Wprowadzona zmiana to krok milowy w strategii odpowiedzialności społecznej
i środowiskowej naszej marki. Jako firma, której bliskie są wartości zrównoważonego rozwoju, zdajemy sobie sprawę, że nasze decyzje mają wpływ nie tylko na konsumentów, ale również na środowisko i dobrostan zwierząt. Pragniemy oferować produkty, które są zgodne z oczekiwaniami współczesnych konsumentów, a jednocześnie wspierają bardziej etyczne i ekologiczne praktyki w rolnictwie. To zobowiązanie wobec przyszłych pokoleń oraz wyraz naszej troski o jakość i odpowiedzialność na każdym etapie produkcji –
podkreśla Greta Krzyżek – Malska, marketing manager salads&spreads Category, Lisner.

Rezygnacja firmy Lisner z jaj z chowu klatkowego to decyzja, która wykracza poza prosty gest wobec konsumentów – to działanie na rzecz lepszego świata, zgodne z nowoczesnymi wartościami, trendami i realiami rynkowymi.

Za kampanię odpowiada agencja WebTalk wyłoniona do współpracy na drodze przetargu.