Ruszyła kampania Coccolino „Szybkość prania, która zachwyca” z udziałem Usaina Bolta

Mindshare Polska (GroupM) we współpracy z Unilever stworzyły kampanię dla marki Coccolino, wprowadzającej nowy żel do prania – Coccolino Wonder Wash. Kampania, której hasłem przewodnim jest „Szybkość prania, która zachwyca”, wyróżnia się innowacyjnym podejściem kreatywnym, szerokim zasięgiem i współpracą z ikoną szybkości – Usainem Boltem. Za hasła w kampanii i adaptacje graficzne odpowiada agencja Branders.

Żyjemy w świecie, gdzie każda minuta ma znaczenie – mówi Zuzanna Lesz, client leadership specialist w Mindshare Polska. – Właśnie dlatego w kampanii Coccolino Wonder Wash wykorzystaliśmy naszą wieloletnią ekspertyzę w zakresie digitalu i złożonego ekosystemu mediowego, aby stworzyć strategię, która maksymalizuje efektywność każdej zainwestowanej minuty. Od globalnych platform po lokalne rozwiązania, kampania pozwala nam precyzyjnie dotrzeć do konsumentów poszukujących szybkich i efektywnych rozwiązań – dodaje.

Wszystkie materiały reklamowe powstały we współpracy z Usainem Boltem, występuje w nich też miś Coccolino – brand hero marki. Podstawą kampanii jest rozbudowana strategia digitalowa. Działania w Meta (Facebook i Instagram) i na YouTube skupiają się na krótkim formacie wideo i reklamach statycznych. Dodatkowo, kampania obejmuje display statyczny, VOD, gazetki Blix, reklamy w aplikacjach oraz interaktywne rich media, zapewniając kompleksowe dotarcie do konsumentów w każdym momencie ich dnia.

Szczególnie ciekawym elementem kampanii digitalowej jest współpraca z aplikacją JakDojade. Reklamy w aplikacji wykorzystują kontekst podróży miejskiej. Użytkownicy planujący podróż, zobaczą reklamę z hasłem „Pranie szybsze niż Twoje 'zaraz będę'” i wizerunkiem Usaina Bolta, sugerującą, że w czasie oczekiwania na transport mogą wstawić pranie i cieszyć się czystymi ubraniami w rekordowym czasie.

Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem na rynek Coccolino Wonder Wash i towarzyszącej mu kampanii – mówi Olga Motyl, brand menager Laundry, Unilever Polska. – Wierzymy, że ten innowacyjny produkt odpowiada na realne potrzeby konsumentów, a kreatywna idea kampanii pozwoli nam dotrzeć do nich w sposób angażujący i zapadający w pamięć. Dodatkowo chcemy, żeby Polacy zobaczyli, jak dzięki optymalnemu wykorzystaniu mediów, pranie może stać się szybkim i efektywnym elementem dnia, który pozwala im zyskać cenny czas na to, co naprawdę kochają – dodaje.

Mindshare nie zapomina o sile outdooru. Tunel pod Rotundą został zamieniony w przestrzeń prezentującą produkt, wykorzystane są również wielkoformatowe siatki w strategicznych lokalizacjach, reklamy na nośnikach digitalowych (Jetline, bankomaty Biedronki) oraz standardowe billboardy i citylighty.

Współpraca z influencerami na TikToku i Instagramie to kluczowy element kampanii. Podejmują oni „15-min challenge”, pokazując, co można zrobić w kwadrans i udowadniając, że Coccolino Wonder Wash to idealne rozwiązanie dla zabieganych osób. Ideą stojącą za materiałami było 15 minutowe wyzwanie, w ramach którego twórca, wykonując jakieś zadanie, ściga się z czasem i Coccolino.

Nasza idea na kampanię rozpoczęła się od pytania: ile czasu możemy odzyskać, jeśli na pranie poświęcimy tylko 15 minut? – tłumaczy Paulina Trzeciak, senior expert w Mindshare Polska. – Możemy szybciej wyjść z domu, zrobić zakupy, przejrzeć wiadomości, porozmawiać z bliską osobą… Chcemy pokazać, że Coccolino Wonder Wash pomaga w odzyskaniu czasu w ciągu dnia, czasu, który można wykorzystać na realizację pasji, spędzenie go z rodziną lub po prostu na chwilę relaksu – dodaje.