Ruszyła kampania brandingowa Foodango.pl – „Skazany na Foodango”

Ruszyła kampania brandingowa Foodango.pl, nowej porównywarki cenowej cateringów dietetycznych, pod hasłem „Skazany na Foodango”. Kampania w humorystyczny sposób pokazuje osoby, które „skazały się” na Foodango i cieszą się codziennym luksusem lenistwa, wolnością dzięki korzystaniu z cateringu dietetycznego. Reklama widoczna będzie w wielkoformatowym outdoorze i w kanale online – social media i landing page.

Kampania wykorzystuje lekki, ironiczny ton i z humorem odwołuje się do osób „skazanych na lenistwo i obżarstwo”, którym z pomocą przyszło Foodango.

Kampania Foodango obejmuje outdoor – billboardy oraz kanał online – media społecznościowe Foodango, landing page kampanii foodango.pl/skazany. Kreacje, grafiki i zdjęcia ukazują humorystyczne historie osób, które „skazały się” na zdrowe i smaczne posiłki dzięki Foodango. Na billboardach widoczne są przyciągające uwagę zdjęcia „skazanych” na więziennej ściance, odnoszących się do zwykłych ludzi, którzy chcą się cieszyć życiem. Kreacje podkreślają korzyści z korzystania z Foodango – w skrócie luksus lenistwa bez wyrzutów sumienia, oszczędność czasu, zdrowe posiłki, dietę dopasowaną do indywidualnych potrzeb.

Kampania 'Skazany na Foodango’ pokazuje, że luksus “lenistwa i obżarstwa”, czyli wygoda i zdrowe odżywianie dzięki zamawianiu cateringów dietetycznych przez Foodango.pl, paradoksalnie służą naszej formie i zdrowiu. To nasza odpowiedź na coraz szybsze tempo życia i rosnącą potrzebę oszczędzania czasu. Kreacje z przymrużeniem oka nawiązują do symboliki grzechów głównych, z naciskiem na lenistwo i nieumiarkowanie, ale w pozytywnym kontekście – grzeszenia bez wyrzutów – mówi Jakub Gierasiumiuk, head of Foodango.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności nowego brandu Foodango, zaangażowanie odbiorców poprzez atrakcyjne treści w social media oraz konwersję użytkowników, zachęcając ich do rejestracji i korzystania z porównywarki cateringów dietetycznych.

Celem kampanii jest także pokazanie, że catering dietetyczny to nie tylko wygoda, ale także forma nagrody, na którą każdy z nas zasługuje w codziennym biegu życia.

Za kreację odpowiada zespół marketingowy Foodango.