Ruszyła kampania „Aspirin C – zrujnuj przeziębienie” 

„Aspirin C – zrujnuj przeziębienie” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania marki Aspirin C (Bayer Polska), przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw.

Spot reklamowy, emitowany równolegle na sześciu europejskich rynkach, przedstawia parę młodych ludzi szykujących się do weekendowego wyjazdu. Ich plany chce zrujnować przeziębienie, ale to Aspirin C rujnuje wszystkie objawy, uwalniając naszych bohaterów od konieczności pozostania w domu.

Kampania „Zrujnuj przeziębienie” skierowana jest do młodych ludzi z generacji Z. To pierwsza tak szeroka aktywacja marki poza internetem – Aspirin C postawiła na dotarcie do młodszych konsumentów w każdym punkcie styku z mediami. W polskiej odsłonie kampania obejmuje emisję spotu w telewizji (TVP, Polsat, TVN), a także działania w mediach społecznościowych – na YouTube, Instagramie i TikToku. Za produkcję wideo i materiałów foto odpowiada studio Garaż, spot wyreżyserował Adrian Chudek, muzykę skomponował Marek Domański, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który trafi bezpośrednio do młodych ludzi, pokolenia ceniącego sobie wolność i brak ograniczeń. W nowej kampanii pokazujemy, że przeziębienie nie musi rujnować planów, a Aspirin C wpisuje się w spontaniczny styl życia zetek – podkreśla Magdalena Kozłowska, cluster category manager CEEC w Bayer.

Marka z taką renomą jak Aspiryna C „bajerowska”, jak nazywają ją konsumenci, nie może pozwolić sobie na opuszczenie gardy. Przekaz, który wysyłamy w świat, musi być najświeższy w danej kategorii i to po raz kolejny udało nam się zawrzeć w naszej reklamie – dodaje Paweł Świstak, senior brand manager w Bayer. 

To jest druga realizowana przez nas kampania dla produktu Aspirin C w całym regionie CEEC i chcieliśmy, by w sferze wizualnej była jeszcze bardziej spektakularna. Adrian Chudek i studio Garaż podjęli to wyzwanie i sprostali mu w 100% – mówi Katarzyna Kotowska, senior copywriter z MullenLowe Warsaw.