Ruszyła jesienna kampania „Czas dyni… i budyni limitowanych WINIARY”

Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni, które osłodzą nam ten czas i pokażą jesień od tej lepszej strony.

Marka WINIARY jak co roku zachwyca sezonowymi edycjami limitowanymi budyni. Tym razem wprowadziła dwa wyjątkowe smaki. Pumpkin Spice Latte jest na pewno znany większości fanom jesieni – w końcu żadna „jesieniara” nie wyobraża sobie tego czasu bez dyniowych dodatków. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem kawy. Jest to połączenie kremowej konsystencji z nutą dyni i korzennych przypraw – cynamonu, goździków oraz gałki muszkatołowej, które od razu przywołują na myśl jesienne wieczory z kocem i roztaczają piękny aromat. Wśród limitowanych smaków znajdziemy również Karmelizowane Jabłko od WINIARY. To delikatny budyń z wyczuwalnymi nutami słodkich, smażonych jabłek, otulonych karmelową słodyczą i korzennym cynamonem. Jest to doskonały deser na każdą okazję, który od razu przywołuje na myśl smak domowej, pysznej szarlotki.

Limitowane budynie WINIARY są dostępne w dwóch smakach: Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z uwagi na ograniczony czas, warto sięgnąć po nie już teraz i cieszyć się wyjątkowym smakiem jesieni w każdej łyżeczce.

W ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Czas dyni… i budyni limitowanych WINIARY” przygotowany został spot reklamowy oraz zaplanowane działania z zakresu digital i aktywności angażujące influencerów.

Zapraszamy do odkrycia jesiennej magii z marką WINIARY! Sprawdź inspirujące przepisy na stronie www.winiary.pl.