Malemag.pl, nowy serwis lifestylowy, koncentruje się na kluczowych obszarach, takich jak styl, zdrowie, pasje oraz szeroko rozumiany lifestyle. Platforma skierowana jest do męskiej grupy odbiorców, dla której dotychczas brakowało medium w pełni dedykowanego ich potrzebom.
Malemag.pl wyróżnia się szerokim zakresem tematycznym, wykraczającym poza tradycyjne tematy, takie jak sport i motoryzacja, oferując kompleksowe treści dostosowane do współczesnych zainteresowań mężczyzn.
Kampania promująca nowy serwis objęła outdoor, konkurs z cennymi nagrodami na Instagramie, gdzie zdążyła się już zgromadzić 11. Tysięczna społeczność oraz wysyłkę kreatywną do agencji PR, które na co dzień współpracować będą z portalem.
Współzałożyciele, Natalia Eljaszuk i Robert Korcz, mają na celu stworzenie nowoczesnej platformy, która stanie się przewodnikiem dla współczesnego mężczyzny. Malemag.pl wyróżnia się atrakcyjną formą przekazywania treści, porusza tematy bez tabu i dostarcza wartościowej wiedzy. Serwis obejmuje m.in. sekcję poświęconą zdrowemu stylowi życia, a także wywiady z inspirującymi postaciami, które inspirują do rozwoju.
– Oczywiście to dopiero początek i planujemy rozwijać serwis zarówno pod kątem tematów, jak i narzędzi promocyjnych dla marek – mówi Robert Korcz. – Naszym priorytetem jest konsekwentne rozszerzanie oferty serwisu oraz dostarczanie treści, które w pełni odpowiadają na potrzeby i zainteresowania współczesnych mężczyzn – dodaje Natalia Eljaszuk.