Ruszył nabór do 14. edycji projektu Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska

7 sierpnia rozpoczął się nabór do 14. edycji projektu Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska na 2026 rok. Mapa to kompleksowy przewodnik po branży digital w Polsce, w którym znajdują się najważniejsze firmy rodzimego rynku. Dołącz i daj się znaleźć swoim klientom oraz partnerom biznesowym! Zgłoszenia można nadsyłać do 26 sierpnia br.

Serwis pełni funkcję katalogu, służy prezentacji wizytówek firm oraz ułatwia wyszukiwanie i filtrowanie ich według określonych kryteriów. Obecna edycja Mapy obejmuje 425 logotypów marek pogrupowanych w 57 kategorii znajdujących się w 9 obszarach tematycznych:  

  • Kreacja i realizacja,  
  • Programmatic,  
  • Narzędzia,  
  • Powierzchnie Reklamowe,  
  • Analizy,  
  • E-commerce,  
  • Usługi,  
  • Edukacja, 
  • Ambasadorzy digitalu. 

Jest dostępna w dwóch formatach:

Do udziału w projekcie IAB Polska zaprasza wszystkie podmioty związane z rynkiem digital. Przyjmowanie zgłoszeń jest otwarte dla wszystkich uczestników branży. 

Każda firma może zgłosić dowolną liczbę marek, aby zaprezentować je w odpowiednich obszarach tematycznych.

Dlaczego warto przystąpić do Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska?

  • Zwiększenie widoczności: Dołączenie do Mapy zapewnia widoczność wśród kluczowych graczy branży interaktywnej, co umożliwia łatwiejsze nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami.
  • Ułatwienie współpracy: Ułatwiamy kontakt między klientami a wykonawcami/partnerami, co przekłada się na zwiększenie efektywności współpracy oraz skrócenie czasu potrzebnego na znalezienie odpowiedniego partnera biznesowego.
  • Prestiż i wiarygodność: Bycie częścią Mapy to znak rozpoznawalności i prestiżu, potwierdzający wysoką jakość usług oraz wiarygodność firmy na polskim rynku interaktywnym.
  • Szeroki zasięg: Obecna edycja obejmuje 425 logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategorii w 9 obszarach, co świadczy o szerokim zakresie informacji i wsparciu dla różnych segmentów rynku.
  • Kompleksowe kompendium: Mapa to usystematyzowane źródło wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym, co ułatwia klientom znalezienie odpowiedniego wykonawcy lub partnera biznesowego.
  • Łatwe wyszukiwanie: Dzięki możliwości filtrowania firm według kategorii rynkowych Mapa umożliwia szybkie i precyzyjne znalezienie usługodawcy spełniającego określone potrzeby.
  • Regularne aktualizacje: Mapa jest aktualizowana co roku, co gwarantuje aktualność informacji i pozwala na bieżąco śledzić zmiany oraz nowości w branży.

Formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj.