SPR ogłosiło premierę nowej inicjatywy – „SPR TALKS”, serii rozmów w formie wideo podcastów, adresowanych do branży reklamowej. Program prowadzą Arleta Robinson i Tomek Dławichowski, członkowie zarządu SPR. Kanał dostępny jest już na YouTube oraz Spotify, a jego pierwszy sezon (12 odcinków) wypełnią rozmowy z laureatami nagród CRAFTY – SPR Awards.
Pełna lista laureatów CRAFTY-SPR Awards 2024 znajduje się na stronie sprfilm.pl/crafty/
– Bardzo mnie cieszy ten nowy projekt SPR. Szczególnie, że zaczynamy rozmową z Moniką Kmitą – fantastyczną reżyserką filmów reklamowych i fotografką. Stworzony przez nią spot do kampanii ‘Portret kobiecy’ dla marki Yes, poruszył w tym roku zarówno branżę, jak i szeroką publiczność. Za ten film Monika otrzymała nagrodę główną CRAFTY-SPR AWARDS w kategorii Reżyseria. W SPR Talks rozmawiamy z nią zarówno o tym kobiecym filmie, jak i o pozycji kobiet w naszej branży – mówi Arleta Robinson, prezeska SPR i domu produkcyjnego Lucky Luciano.
Link do odcinka na Spotify: open.spotify.com/show/0lWD0A1Zzc1KCTMZ4yiMee
Pierwszy odcinek miał premierę 9 grudnia br. Kolejne emitowane będą w każdy czwartek i poniedziałek. Stowarzyszenie planuje rozwijać kanał, a premierę drugiego sezonu zaplanowano na luty przyszłego roku.
– Chcemy, aby kanał SPR-talks, był przestrzenią otwartą na ciekawych twórców, producentów, kierowników produkcji, czy specjalistów od nowych technologii w reklamie. W kolejnych sezonach planujemy wywiady z jurorami Akademii CRAFTY-SPR Awards, twórcami pracującymi z AI oraz konsultantami z obszaru zrównoważonej produkcji. Obserwujemy szybkie i istotne przemiany naszej branży, więc tematów na pewno nam nie zabraknie – dodaje Tomek Dławichowski, członek zarządu SPR oraz partner zarządzający Timecode Film Production.
Partnerami pierwszego sezonu SPR-talks są: ATM System, DcodeMedia, End Frame Media oraz Jaguarec.