Rusza „Turbo” kampania wizerunkowa EFL Leasing

Wystartowała kampania wizerunkowa dla segmentu finansowania samochodów osobowych 
i dostawczych. To nowa odsłona działań promocyjnych Grupy EFL. 
Za koncepcję i kompleksową realizację odpowiada agencja Neon Shake wieloletni partner marki.

Strategia komunikacji opiera się na prostym założeniu: aby wyróżnić się na tle konkurencji, nie wystarczy mówić o finansowaniu – trzeba mówić o tym, co naprawdę porusza odbiorców.

Wiedzieliśmy jedno: żeby się przebić, nie możemy mówić o finansowaniu. Musimy mówić 
o samochodach – podkreśla Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny Neon Shake. Finanse i formalności to tematy, które z definicji nie ekscytują. A samochody? To emocje, pasja, styl życia. I co najważniejsze – dokładnie tak samo myślą ludzie pracujący w EFL. Naprawdę kochają motoryzację dodaje.

To właśnie autentyczna pasja zespołu EFL do motoryzacji stała się punktem wyjścia dla przekazu: jeśli ktoś tak bardzo „czuje” samochody, to musi oferować coś naprawdę dobrego.

W ramach kampanii powstała linia produktowa pod wspólnym szyldem Turbo: Turbo Leasing, Turbo Pożyczka i Turbo Najem – trzy intuicyjnie nazwane produkty, które oprócz benefitów dostarczanych przez EFL, zostały wyróżnione dedykowanymi logotypami oraz spójnym systemem identyfikacji wizualnej.

Trzonem działań jest spot telewizyjny zrealizowany w nowoczesnej technologii, wykorzystującej precyzyjne programowanie ruchu kamery. Dynamiczna forma produkcji została zaprojektowana tak, aby oddać charakter świata motoryzacji – jego tempo, zaawansowanie technologiczne i emocje. Spot emitowany jest w największych grupach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz TVP.

Kampania rozwijana jest również w digitalu. Na oficjalnym kanale YouTube EFL ruszyła seria wideo EFL Turbo, prowadzona przez Krystiana Plato – dziennikarza motoryzacyjnego znanego z programu „Raport Turbo” na antenie TVN Turbo. Cykl ma na celu autentyczne ukazanie pasji do samochodów i prezentację oferty EFL w lekkiej, eksperckiej formule. Nowe odcinki będą publikowane regularnie do końca roku.

Silną obecność kampanii widać również w przestrzeni miejskiej – reklamy OOH i DOOH pojawiły się . Działania wspierane są także przez szeroko zakrojoną współpracę z influencerami. Do kampanii zaproszono twórców z różnych kategorii – motoryzacyjnych, finansowych 
i lifestyle’owych – co pozwala dotrzeć do zróżnicowanej grupy odbiorców.

Dla ­­nas to coś więcej niż kampania – to kolejny krok w budowaniu marki, która inspiruje i realnie wspiera przedsiębiorców od prawie 35 lat. Setki godzin pracy i ogromne zaangażowanie całego zespołu EFL i naszych partnerów zewnętrznych ma realnie wpłynąć na rozpoznawalność i postrzeganie brandu wśród grupy docelowej – podkreśla Konrad Ludian, kierownik zespołu zintegrowanej komunikacji marketingowej w Grupie EFL.

Agencja Neon Shake odpowiada za całościową koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, realizację spotu TV oraz działania digital i influencer marketingowe. EFL wraz z Neon Shake,
w najbliższym czasie planuje przeprowadzić również kampanię wewnętrzną.