Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę – świąteczną odsłonę gry.
Aktualizacja Symulatora Biedronki ma na celu wprowadzić graczy w świąteczną atmosferę. Nowości, jakie zostały przygotowane to m.in. kalendarz adwentowy, w którym gracze codziennie będą otrzymywali losowe przedmioty, prezenty-niespodzianki oraz świąteczny tor wyścigowy umożliwiający graczom rywalizację o nagrody.
– Symulator Biedronki, uruchomiony nieco ponad miesiąc temu już teraz może pochwalić się spektakularnymi wynikami – a to dopiero pierwszy update! W szczytowy weekend zakwalifikował się do 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie (wśród aż 40 MILIONÓW gier na całym świecie!). Ma też największą wśród marek (na polskim rynku) społeczność, liczącą ponad 42 tysiące osób i najwyższe uznanie graczy (like/dislike ratio). Dalszy rozwój tego świata pozwala ciągle zaskakiwać graczy, a marce buduje wyjątkową platformę komunikacji z młodym odbiorcą – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales, Gameset.
Wprowadzony do gry kalendarz adwentowy ma pomóc graczom w odliczaniu dni do Świąt. Codziennie, do 24 grudnia użytkownicy otrzymają niespodzianki za zalogowanie się do gry. Dodatkowo, na graczy czekają również prezenty, które będą pojawiać się w losowych momentach rozgrywki. Do zdobycia są m.in. modele zabawek, dostępne w Biedronce oraz kody rabatowe na zakupy. W ramach nowych funkcjonalności pojawi się również świąteczny tor wyścigowy, na którym użytkownicy mogą rywalizować, ścigając się w specjalnie przygotowanych pojazdach.
Za strategię, kreację, realizację kampanii oraz aktualizację gry odpowiada agencja Gameset (Grupa Lifetube).