Rusza nowa platforma komunikacyjna „I WANT KFC”

fot. mat. prasowe

„Na na na na na – na na na na na!” Ten chwytliwy motyw muzyczny to sygnał startu zupełnie  nowej platformy komunikacyjnej „I WANT KFC”. Odpowiada za nią agencja McCANN Poland. Platformę i nową kampanię z produktem Kentucky Hot Dog promuje energiczny spot.

Najnowszy spot, który właśnie wszedł do emisji, to pierwszy materiał powstały w ramach startującej platformy komunikacji dla klienta „I WANT KFC”. Jej zadaniem jest wzmocnienie pozycjonowania marki i budowanie głębszych relacji z odbiorcami. Premierowy spot skupia się na nowym produkcie Kentucky Hot Dog, który ma potencjał, by stać się kolejnym hitem w ofercie KFC. Charakterystyczny motyw muzyczny ma jeden cel – sprawić, by obok nowości nie dało się przejść obojętnie.

Budowanie nowej platformy komunikacji to jeden z najbardziej ekscytujących momentów w relacji z marką. Nasza długoletnia współpraca z KFC dała nam wyjątkową perspektywę. Mogliśmy naprawdę wejść głęboko w DNA marki i wspólnie otworzyć nowy rozdział jej komunikacji. Cieszę się, że inaugurujemy go kampanią dla tak wyrazistej nowości jak KFC Kentucky Hot Dog i już nie mogę się doczekać jej dalszych odsłon! mówi Michał Sosiński, deputy creative director McCANN Poland.

Agencja McCANN Poland w ramach współpracy odpowiada za pełen zakres strategiczno-kreatywny – od opracowania insightu i stworzenia nowej platformy komunikacyjnej, po egzekucję kreatywną kampanii oraz pełen nadzór produkcyjny.

Za realizację produkcji spotu odpowiadał dom produkcyjny Absolut Production. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.