Venus ponownie podbija serca Polek – kontynuacja kampanii „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami” w 2025 roku. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Marka Venus, należąca do Pharma CF, wraca z II flightem kampanii, która w 2024 roku na nowo rozkochała w sobie polskie konsumentki. W 2025 roku „Kobiety są z Venus” zyskuje jeszcze więcej energii, koloru i radości oraz odświeżony przekaz. Promuje również kosmetyki do opalania z linii Venus Golden Sun. Po udanym powrocie kultowej już reklamy z 2016 roku, zrealizowanym w nowoczesnej, zetkowej estetyce, II flight kampanii idzie za ciosem i proponuje kontynuację, która łączy autentyczność, soczystą muzykę i wizualność z kobiecym oraz ciałopozytywnym storytellingiem. Tym razem, oprócz flagowych pianek i żeli do golenia, kampania prezentuje także kosmetyki do opalania z linii Venus Golden Sun oraz żele do higieny intymnej – pełne lekkości i słońca.
– Zespół agencji doskonale zrozumiał nasze wartości i misję marki Venus – wspieranie kobiet w ich codziennej pielęgnacji, bez tabu i bez filtrów. Kampania Venus nie tylko estetycznie i strategicznie trafiła w sedno, ale także wywołała autentyczny odzew wśród naszej grupy docelowej. Doceniamy zaangażowanie, kreatywność i wrażliwość, z jaką agencja podeszła do tematów tak ważnych jak depilacja, higiena intymna czy ochrona przeciwsłoneczna. Współpraca przebiegała płynnie, z dużym zrozumieniem i profesjonalizmem. To kampania, z której jesteśmy naprawdę dumni – mówi Małgorzata Funek, brand manager w Pharma C Food Sp. z o.o.
Marka Venus pozostaje wierna swojej filozofii – pokazuje kobiety w prawdziwych, codziennych sytuacjach. Komunikacja celnie trafia w kody pokolenia Z, podążając za ich estetyką, wartościami i stylem życia.
– Radość, kolory, żywa, wciągająca muzyka – to działa! Dlatego w 2025 roku wracamy z odświeżoną odsłoną kampanii „Kobiety są z Venus”. Stawiamy na krótkie i chwytliwe formaty video pełne autentycznej, radosnej energii, i zaraźliwą, oryginalną melodię wyprodukowaną zgodnie z najnowszymi trendami. Wsparciem są soczyste, przyciągające wzrok grafiki z nietuzinkowym designem. Ta kampania po prostu cieszy zmysły! – mówi Katarzyna Borowiec, senior digital specialist w Ancymony (*ancy).
Muzyczna metamorfoza z RUGĄ
Centralnym elementem tegorocznej kampanii jest nowa wersja piosenki Venus. Za jej odświeżenie odpowiada Sandra Rugała, występująca obecnie pod pseudonimem RUGA. Nowy tekst, nowoczesna aranżacja i wpadający w ucho refren – wszystko to sprawia, że II flight kampanii jeszcze lepiej rezonuje z dziewczynami i kobietami. W warstwie wizualnej nie zabraknie dynamicznego montażu, żywych kolorów i autentycznych emocji. Do współpracy zaproszono influencerki, które oddziałują na społeczność w SoMe: Ruga, Hania Pliszka (@hanya_0), Joanna Zmudzińska (@jozmuu), Mileona Jaworska (@sztosiara) oraz Kaja Buneika.
Kampania digital – szeroki zasięg, maksimum formatu
Druga fala kampanii obejmuje kompleksową strategię digitalową, w której dominują najgorętsze formaty video: TikTok, Reels i YouTube Shorts. Łącznie, w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) planowany zasięg to 35 milionów użytkowników. Dodatkowo kampania zostanie wzmocniona przez: Programmatic, Rich media, Allegro, Push mobile oraz content marketing na wizaz.pl.