Rusza kolejna edycja kampanii promującej studia podyplomowe „Zarządzanie flotą samochodową i mobilnością”

Agencja Euvic Digital (Euvic Performance), rozpoczyna trzeci rok współpracy z Polskim Związkiem Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP), Stowarzyszeniem Kierowników Flot Samochodowych i Wydziałem Transportu Politechniki Warszawskiej, realizując kolejną kampanię promującą unikatowe studia podyplomowe „Zarządzanie flotą samochodową i mobilnością” na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej.

Tegoroczna edycja kampanii ponownie koncentruje się na dotarciu do specjalistów i menedżerów flot, którzy chcą rozwijać swoją wiedzę i kompetencje w dynamicznie zmieniającej się branży mobilności.

Działania obejmują kanały społecznościowe takie jak LinkedIn i Facebook. 

– Już trzeci rok współpracy z Euvic Digital to dla nas potwierdzenie skuteczności wspólnie realizowanych działań. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu, promocja współrealizowanych przez nas studiów podyplomowych nie tylko trafia do odpowiedniej grupy docelowej, ale również przynosi bardzo konkretne efekty – mówi Michał Jankowski, dyrektor biura PZWLP.

Studia, realizowane od 2017 roku, pozostają pierwszym i jedynym tak rozbudowanym programowo tego rodzaju kierunkiem w Polsce, kompleksowo przygotowującym do zarządzania flotą i mobilnością w firmach.

– Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i flotowej pozwala nam lepiej rozumieć specyfikę tego rynku i skutecznie adresować potrzeby komunikacyjne naszych partnerów. Kluczowe było dla nas również podkreślenie eksperckiego zaplecza kierunku, wykładowców-praktyków flotowych, którzy są realną wartością dodaną tych studiów – podkreśla Anastazja Małyska-Zalewska, account manager w Euvic Digital (Euvic Performance).

Kampania będzie realizowana do końca września br., obejmując swym zasięgiem kanały social media.