Marka Optima Cardio po raz kolejny zachęca Polaków do dbania o zdrowie serca i obniżania poziomu cholesterolu poprzez proste zmiany w diecie. W tym celu startuje nowa odsłona kampanii edukacyjno-promocyjnej „Idź za głosem serca”, której organizację i realizację powierzono agencji On Board Think Kong (OBTK).
Akcja ma na celu uświadomienie, że obniżenie cholesterolu jest możliwe już w ciągu trzech tygodni – wystarczy wdrożyć niewielkie zmiany żywieniowe i włączyć do diety produkty Optima Cardio. Kampania adresowana jest do dorosłych osób w całej Polsce i łączy elementy edukacyjne z aktywizacją konsumentów do zmiany codziennych nawyków żywieniowych na zdrowsze, pokazując, że nawet niewielkie decyzje mogą realnie wpłynąć na poprawę zdrowia serca.
Agencja OBTK odpowiada za kompleksową realizację projektu, obejmującą organizację i obsługę rekrutacji uczestników, pełną opiekę organizacyjną nad programem, budowę i obsługę strony internetowej akcji, planowanie i zakup emisji reklamowych oraz działania promocyjne i relacjonowanie przebiegu programu w kanałach social media marki.
Rekrutacja do programu potrwa do 10 października, a zwycięzców poznamy tuż przed końcem roku. Szczegóły przebiegu akcji – od zgłoszeń, przez udział w programie, aż po finał – dostępne są na stronie idzzaglosemserca.optymalnewybory.pl. W ubiegłym roku kampania osiągnęła całkowity zasięg prawie 5 milionów osób (4 947 516).