Rusza kampania Sony „Festiwal jest w Tobie” promująca nowe głośniki z serii ULT Power Sound

Pod hasłem „Festiwal jest w Tobie” wystartowała kampania promująca nową linię głośników ULT Power Sound marki Sony. Za koncepcję i realizację odpowiada konsorcjum agencji JU:, Neon Shake i Euvic Digital. Media zaplanowała i zakupiła agencja Sales Intelligence.

Każdy z nas ma w kieszeni urządzenie do odtwarzania ulubionej muzyki. Każdy z nas może być więc organizatorem własnego festiwalu dla przyjaciół, rodziny, znajomych, a nawet dla samego siebie. Celem kampanii jest nie tylko komunikacja funkcji nowej linii głośników, ale przede wszystkim opowieść o pokoleniu, które szuka autentycznego kontaktu – nie lajków. O muzyce, która nie gra w tle, lecz prowadzi do emocji, wspólnoty, wolności i bycia sobą.

„Festiwal jest w Tobie” to ukłon w stronę tych, którzy szukają prawdziwego kontaktu i doskonałego dźwięku – poza siecią pozorów i cyfrowym szumem. To zaproszenie do wspólnoty, w której możesz być sobą – mówi Radosław Pietrzkiewicz, marketing communication head w polskim oddziale Sony Europe B.V. 

Dla ponad 80% przedstawicieli pokolenia „Z” muzyka to forma ekspresji, a dla 76% – opowieść o nich samych, która pomaga znaleźć bratnie dusze.Dlatego kampania stawia nie tylko na produkt, ale przede wszystkim na osobiste doświadczenie i autentyczne emocje. Bo kiedy utwór coś o nas mówi – warto puścić go głośno.

Kreatywność, która gra o nagrody.

Jednym z filarów kampanii są działania digitalowe na TikToku i YouTubie. Równolegle wystartował kreatywny konkurs, w którym każdy może zaprojektować własny plakat festiwalu generowany za pomocą AI. Wystarczy wejść na stronę www.festiwalwtobie.pl, wpisać prompt i wymyślić własny festiwal, a narzędzie AI wygeneruje do niego małe dzieło sztuki. Dwudziestu zwycięzców otrzyma limitowaną koszulkę od Sony.

Nagrody premium przewidziane w konkursie to dwa głośniki ULT Tower 10 oraz wyjątkowy MERCH – aż dwadzieścia bluz od Sony, które zostaną przyznane autorom najlepszych prac, którzy spełnią dodatkowe kryteria. Wystarczy stworzyć plakat, zakupić promocyjny głośnik SONY ULT POWER SOUND, a do zgłoszenia załączyć dowód zakupu wraz z numerem seryjnym zakupionego głośnika.

Zamiast mówić o basach i decybelach, kampania opowiada o tym, co naprawdę gra w młodych – o emocjach, wspólnocie i autentyczności. To nie tylko opowieść o technologii. To komunikacja oparta na szczerości i wolności bycia sobą – mówi Magda Kantorowicz, client service director w agencji JU:.

Kampania „Festiwal jest w Tobie” to przykład działań, w których marka nie narzuca narracji, lecz oddaje głos użytkownikom. Sony tworzy przestrzeń do wyrażenia siebie – dźwiękiem, obrazem i emocją.

Za koncepcję i realizację kampanii oraz stworzenie platformy www.festiwalwtobie.pl, odpowiada konsorcjum agencji: JU: (Digitree Group) x Neon Shake x Euvic Digital (Euvic Performance). Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Sales Intelligence. Kampania potrwa do 4 sierpnia 2025 r.