Tym razem projekt koncentruje się na emocjach – tych wielkich i małych – oraz ich roli w codziennym życiu dzieci i rodzin. Kampania potrwa od 1 do 22 czerwca 2025 roku i ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci.
Głównym elementem kampanii jest druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, napisana przez psychologa i autora bestsellerów Przemka Staronia. Publikacja bazuje na drugim sezonie serialu „BABY born” i ponownie wprowadza czytelników w świat Emmy i misia Teddy’ego. Tym razem bohaterowie pomagają odkrywać bogaty krajobraz dziecięcych emocji – od radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość.
Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości.
Warto pamiętać, że wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci to nie chwilowy trend, lecz jedna z kluczowych potrzeb współczesnego rodzicielstwa. Umiejętność rozumienia i wyrażania emocji wpływa na relacje dziecka z otoczeniem, sposób postrzegania świata i kształtowanie samooceny. Dając dzieciom odpowiednie narzędzia i poświęcając naszą uwagę, wspieramy nie tylko ich rozwój, ale także budujemy silniejszą więź.
E-book jest do pobrania na stronie internetowej babyborn.com.pl.
– Wierzymy, że emocje dzieci – te radosne i te trudniejsze – powinny być zauważane, nazywane i traktowane z czułością. Dlatego z ogromnym zaangażowaniem wspieramy rodziców i opiekunów w budowaniu emocjonalnej odporności najmłodszych już od pierwszych lat życia. Nasz e-book powstał z myślą o tym, by stać się prostym, dostępnym przewodnikiem, który pomoże dorosłym lepiej rozumieć dziecięce uczucia – bo wiemy, że czytanie emocji nie zawsze jest łatwe – mówi Katarzyna Spieszko, marketing manager MGA Entertainment Poland.
Integralną częścią kampanii jest również konkurs z okazji Dnia Dziecka: „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”, który wystartował 1 czerwca na profilu marki BABY born na Instagramie. Zadanie polega na stworzeniu rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Konkurs potrwa do 22 czerwca 2025 roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
– „Zrozumieć dziecięcy świat” to kampania, która nie tylko promuje wartościową treść, ale też realnie wspiera rodziny w codziennych wyzwaniach emocjonalnych. Cieszymy się, że możemy kontynuować ten projekt i pogłębiać jego przekaz w drugiej edycji – mówi Dagna Ważyńska, account specialist w ONE House.
Agencja ONE House odpowiada za strategię, kreację i produkcję e-booka, planowanie działań digitalowych, promocję w social media oraz kampanię Meta Ads skierowaną do rodziców i opiekunów dzieci w wieku 3-8 lat w całej Polsce.