Runmageddon S.A. z nowym wiceprezesem i strategią rozwoju

fot. mat. prasowe

RUNMAGEDDON S.A., odpowiadająca za największy w Polsce cykl biegów z przeszkodami, ogłasza kluczowe zmiany w strukturze zarządu oraz nową strategię biznesową. Do zarządu Spółki dołączył Milivoj Puškar, który objął stanowisko chief commercial & brand officer. Jego doświadczenie i kompetencje mają wzmocnić proces transformacji i komercjalizacji marki Runmageddon. Holding ma też ambitne plany rozwoju – w pierwszym półroczu odnotował wzrost sprzedaży B2C, startów indywidualnych i firmowych o 16 proc. r/r., a w skali całego roku prognozuje wypracowanie 20-procentowego wzrostu.

Nowa strategia – od licencji do pełnego zarządzania marką

W ramach nowej strategii biznesowej, RUNMAGEDDON S.A. przechodzi istotne zmiany operacyjne i strukturalne. Spółka odchodzi od modelu czysto eventowego, by kompleksowo rozwijać brand i jego poszczególne filary. Kompetencje z obszarów komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C i B2B oraz IT zostają przeniesione do holdingu RUNMAGEDDON S.A. z firmy Extreme Events, która skoncentruje się stricte na organizacji biegów w całej Polsce. Celem holdingu jest nie tylko efektywniejsze zarządzanie obecnymi projektami (cykl biegów Runmageddon, półkolonie i wydarzenia dla dzieci, sieć siłowni czy sklep firmowy), ale także budowa fundamentów pod przyszłe inicjatywy w obszarze sportu, rekreacji, edukacji czy e-commerce.

– To krok milowy w kierunku dalszej profesjonalizacji holdingu RUNMAGEDDON S.A.. Chcemy zbudować nowoczesną, sprawnie działającą organizację, która nie tylko realizuje eventy, ale również efektywnie rozwija nowe linie biznesowe oparte na naszej silnej marce. W świadomości naszych odbiorców jesteśmy już lovebrandem, który łączy setki tysięcy dzieci i dorosłych budując trwałą społeczność wokół ruchu, emocji i rozwoju. To silny fundament dla biznesowego rozwoju – komentuje Jaro Bieniecki, założyciel Runmageddonu.

Ambitne plany wzrostu

Runmageddon S.A. wchodzi w fazę transformacji z silnymi fundamentami finansowymi. W pierwszym półroczu 2025 r. spółka odnotowała wzrost sprzedaży B2C o 16 proc. rok do roku, co jest rezultatem skutecznej realizacji działań marketingowo-sprzedażowych i rosnącego zainteresowania marką. Przedstawiciele holdingu prognozują dalszy dynamiczny wzrost w kolejnych miesiącach, tak by z końcem roku zanotować o 10 tys. uczestników więcej na startach w całej Polsce w porównaniu do 2024 roku.

– Rosnące wyniki finansowe wynikające m.in. z dynamicznego przyrostu frekwencji są potwierdzeniem potencjału naszej marki. To także dowód, że Runmageddon jest gotowy na kolejny etap rozwoju w ramach poszczególnych linii biznesowych. Chcemy budować trwałą przewagę rynkową i wzmacniać siłę brandu. Skupiamy się więc na rozwijaniu długoterminowych partnerstw strategicznych i przyciąganiu sponsorów, którzy chcą inwestować w unikalne doświadczenia łączące sport, rozrywkę i społeczność – komentuje Michał Iwan, chief marketing officer w Runmageddon S.A.

Milivoj Puškar – doświadczenie i know-how w służbie rozwoju

Dołączenie Milivoja Puškara do zarządu jest bezpośrednią odpowiedzią na nowe potrzeby organizacyjne spółki. Jako chief commercial & brand officer będzie odpowiadał za strategię komercyjną, komunikację marki oraz rozwój sprzedaży i partnerstw.

Milivoj Puškar posiada ponad 17-letnie doświadczenie w transformacji biznesowej, budowie skutecznych strategii komercyjnych oraz rozwoju efektywnych zespołów sprzedaży. W Tigers (spółce należącej do holdingu 22 Ventures) jako chief revenue officer odpowiadał za marketing, sprzedaż oraz program partnerski. Wcześniej, jako co-general manager w Zepter International Poland, doprowadził do największego wzrostu sprzedaży firmy od dekady i rozwinął kanał e-commerce. Jest także założycielem firmy Banquete Partner, obsługującej m.in. międzynarodowe sieci hotelowe takie jak Sheraton, Hilton czy Marriott.

– Dołączenie do Runmageddonu to dla mnie wyzwanie, ale też ogromna szansa, by z silnej i rozpoznawalnej marki zbudować kompleksowy ekosystem biznesowy. Moją ambicją jest wdrożenie strategii, która pozwoli na dynamiczny rozwój każdego z segmentów spółki i skuteczną ekspansję komercyjną – mówi Milivoj Puškar.