Agencja Good One PR odpowiada za kompleksową obsługę PR marki Runmageddon na lokalnym rynku, w tym obsługę medialną wszystkich biegów Runmageddon do końca sezonu 2025.
Runmageddon to kultowe wydarzenie sportowe, które od ponad dekady przyciąga tysiące miłośników aktywności fizycznej, emocjonujących wrażeń oraz dobrej zabawy. Wydarzenia odbywają się w malowniczych lokalizacjach na terenie całej Polski, takich jak góry, lasy, jeziora czy tereny przemysłowe, które nadają każdej edycji unikalny klimat. Uczestnicy mają do wyboru zróżnicowane formuły, dostosowane zarówno do początkujących, jak i doświadczonych osób – od tras dla dzieci i rodzin czy dla początkujących miłośników błota oraz przeszkód po zaawansowane dystanse dla najbardziej wytrwałych zawodników.
W ramach współpracy Good One PR odpowiada za całość działań PR mających na celu wzmacnianie siły marki Runmageddon oraz jeszcze większe dotarcie do strategicznych grup docelowych, w tym społeczności lokalnych, rodzin z dziećmi czy firmowych drużyn. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami, koordynację partnerstw medialnych czy obsługę medialną biegów realizowanych w miastach w całej Polsce.
– Runmageddon od lat buduje silną społeczność i wyjątkową atmosferę wokół ruchu, emocji i rozwoju, co sprawia, że w świadomości naszych odbiorców jesteśmy już „lovebrandem”, który chcemy pielęgnować. Z roku na rok chcemy więcej i sięgamy po więcej – mamy nowe pomysły, które przekuwamy w kolejne linie biznesowe. A do tego, by ciągle się rozwijać potrzebujemy sprawdzonych partnerów rozumiejących naszą markę oraz nasze cele, stąd współpraca z Good One PR – mówi Michał Iwan, chief marketing officer Runmageddonu.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół wrocławskiego oddziału Good One PR w składzie: Martyna Dziopak-Mroczka, senior account manager oraz Julia Grubiak, junior account executive. Umowa została zawarta na czas określony.