Roman Terelak został CEO agencji SpaceCat

Agencja Space Cat Industries wchodzi w kolejny etap rozwoju. Od czerwca 2025 roku działa pod nową identyfikacją wizualną i uproszczoną nazwą – SpaceCat. Jednocześnie zmieniła się struktura zarządcza – nowym CEO został Roman Terelak, dotychczasowy VP.

Założyciel i dotychczasowy prezes Bart Woźniak tymczasowo pozostaje w zarządzie, a pod koniec roku obejmie funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Do zespołu zarządzającego dołącza także Izabela Sągała jako Head of Operations.

Zmiany te odzwierciedlają dynamiczny rozwój agencji, która w ciągu 5 lat działalności stała się jednym z liderów polskiego rynku digital marketingu. SpaceCat specjalizuje się w komunikacji skierowanej do młodego pokolenia, wykorzystując nowe platformy i technologie. Jest dwukrotnym laureatem TikTok Ad Awards oraz zdobywcą innych nagród branżowych.

Obecnie agencja działa w pełnym zakresie komunikacji digitalowej – od strategii i kreacji, przez produkcję treści i kampanie mediowe, po współpracę z influencerami. Ważnym obszarem rozwoju pozostaje short video oraz autorska sieć twórców internetowych.

To dla nas istotny moment. Odświeżona identyfikacja, nowe kierunki rozwoju i przede wszystkim większe ambicje. SpaceCat to dziś nie tylko agencja short video, ale przede wszystkim multidyscyplinarny zespół specjalistów od komunikacji digitalowej. Rozbudowujemy kompetencje kreatywne, intensywnie rozwijamy sieć twórców i inwestujemy w technologie, które pomagają tworzyć skuteczne i przede wszystkim świeże kampanie. To zmiana formy, nie ducha – nasza energia i podejście do pracy pozostają bez zmian – komentuje Roman Terelak, obecny CEO SpaceCat.

Do tej pory funkcję CEO pełnił Bart Woźniak, który pozostanie w zarządzie, a pod koniec roku obejmie funkcję przewodniczącego rady nadzorczej.

Patrzę na rozwój SpaceCat z ogromną dumą. Od początku chcieliśmy budować agencję przyszłości – opartą na innowacji i świeżym podejściu do komunikacji. Dziś widać, jak ta wizja się materializuje. Roman to świetny lider na kolejny etap rozwoju agencji, z którym od lat budowaliśmy to, czym short video jest obecnie. Zdecydowałem się na transformację swojej roli w spółce, by skupić się na funkcji doradczej i kontrolnej, mając przekonanie, że pozostawiam zarządzanie agencją w najlepszych rękach – mówi Bart Woźniak.

Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej uruchomiono również odświeżone serwisy internetowe: spacecat.pl i spacecat.network.