Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Robert Głowacki, obejmując stanowisko head of SEO & AI optimisation. Będzie odpowiadał m.in. za rozwój ekosystemu rozwiązań opartych na AI i automatyzacji, budowę autorskich narzędzi agencji w tym obszarze oraz wspieranie kluczowych klientów. Przeszedł z agencji WebTalk, gdzie piastował stanowisko SEO director.
Robert Głowacki ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży SEO. Karierę rozpoczął 2012 roku w agencji SearchLab jako specjalista SEO.
W latach 2015-2018 pracował w agencji K2 Media (Grupa K2), jako lider zespołu SEM i analityki, następnie w latach 2018-2021 w GroupM, na stanowisku manager SEO & digital partnership. Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracował w agencji WebTalk, gdzie od 2021 roku był SEO directorem.
W Altavia Kamikaze + K2 obejmuje stanowisko head of SEO & AI optimisation. Będzie raportował do Mateusza Rzeteckiego, który jest SEO & content marketing directorem.
– Cieszymy się bardzo, że po latach pracy w innych agencjach Robert wraca do nas. Jest to poważne wzmocnienie zespołu. Robert dołącza do nas na stanowisko head of SEO & AI optimisation, w momencie gdy rynek zmienia się bodaj najdynamiczniej w swojej historii, w obliczu m.in. rozwoju narzędzi AI. Dołącza właśnie po to, by przyspieszyć w naszej agencji rozwój ekosystemu rozwiązań opartych na AI i automatyzacji. Jest odpowiedzialny za budowę własnych narzędzi, ale też wspieranie w tych obszarach klientów e-commerce’owych i największych klientów z innych kategorii oraz przygotowywanie dedykowanych rozwiązań – komentuje Mateusz Rzetecki, SEO & content marketing director Altavia Kamikaze + K2.