Robert Fatek dołącza do zespołu jako head of business development department w N42 Group

Do zespołu N42 Group dołączył Robert Fatek, obejmując stanowisko head of business development department. To ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji marketingowej i sprzedaży. Jego zawodowa ścieżka obejmowała pracę z markami z różnych sektorów, od FMCG, Retail, Beauty & Healthcare, przez Finanse i Farmację, aż po zamówienia publiczne.

N42 Group, która właśnie przechodzi rebranding i umacnia swoją pozycję jako hub komunikacyjny, w nowej odsłonie stawia na innowacyjne podejście do PR, marketingu i komunikacji. Robert Fatek będzie miał kluczową rolę w kształtowaniu strategii biznesowych. Jego misją w N42 Group będzie nie tylko rozwijanie strategii sprzedaży i poszukiwanie nowych rynków, ale także umacnianie relacji z obecnymi klientami, co przełoży się na zwiększenie wartości oferowanych usług oraz dynamiczny rozwój grupy.

Dołączenie do zespołu N42 Group jest dla mnie okazją, by współpracować z agencją, która w unikalny sposób łączy kompetencje komunikacyjne i marketingowe, tworząc kompleksową obsługę opartą na bliskiej relacji z klientem. Podejście skoncentrowane na zrozumieniu i wsparciu klienta, idealnie wpisuje się w moje wartości, które ceniłem w swojej dotychczasowej pracy – mówi Robert Fatek, nowy head of business development department w N42 Group