Ricola ruszyła z kampanią influencer marketingową

fot. unsplash.com/@prateekkatyal

Hearts&Science, nowy dom mediowy w Polsce działający w ramach struktury Omnicom Media Group (OMG), we współpracy z Gutenberg Agency – agencją działającą w ramach grupy DDB i specjalizującą się w obsłudze kanałów zakupu (POP), uruchamiają kampanię influencer marketingową dla marki Ricola.

Kampania promuje markę Ricola jako „niezłe ziółko” – cukierki tworzone na bazie 13 szwajcarskich ziół alpejskich, które dostarczają zaskakująco pozytywnych doznań smakowych, jakich z założenia nie spodziewamy się po ziołowym produkcie.

Działania marki obejmują współpracę z szerokim gronem influencerów, m.in. Robertem Makłowiczem, Ta Typiara, Make Life Harder czy Kamila Kalinczak. Influencerzy będą promować cukierki Ricola na swoich profilach na Instagramie i TikToku, podkreślając zaskakujący smak i dodatkowe benefity produktowe – cukierki Ricola nie zawierają cukru i są idealną propozycją na łagodne odświeżenie ust w różnych sytuacjach w ciągu dnia.

– My Polacy wiemy, że zioła są dla nas dobre, ale nie zawsze jesteśmy przekonani, że mogą też dobrze smakować. W ramach tej kampanii chcemy w angażujący sposób odczarować markę, postrzeganą do tej pory głównie jako odpowiedź na problem z gardłem. Wyjątkowe smaki Ricoli, jak np. czarny bez czy melisa to zupełnie nie to, czego spodziewamy się po ziołowych cukierkach. Ricola to „niezłe ziółko”! Bezcukrowy charakter (słodzonych stewią) cukierków sprawiają, że Ricola jest po prostu idealną przekąską, którą warto mieć pod ręką w ciągu dnia i smakować w ciągu dnia bez poczucia winy – podkreśla Małgorzata Kicia, marketing manager CEE marki Ricola.