Ricola i waterdrop nawiązują współpracę

Wyjątkowa współpraca łączy alpejską tradycję z nowoczesnym podejściem, wprowadzając cztery owocowe kostki smakowe z dodatkiem witamin.

Ricola i waterdrop, dwie marki znane ze stawiania na jakość i innowacyjne rozwiązania, połączyły siły, by zaprezentować nową koncepcję napojów: cztery specjalne kostki smakowe łączące szwajcarskie zioła alpejskie Ricola z owocowo-witaminowymi kompozycjami waterdrop. Premiera kolekcji waterdrop x Ricola odbędzie się w całej Europie 28 sierpnia. Współpraca ta łączy ponad 90-letnie doświadczenie Ricola w zakresie ziół z unikalnym podejściem waterdrop do nawodnienia.

Od dawna cenimy wiedzę i doświadczenie Ricola na temat ziół – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop. – Razem stworzyliśmy produkt wyjątkowy, o niepowtarzalnym aromacie, który wzbogaca codzienne nawodnienie o naturalne składniki roślinne – dodaje.

Każda kostka to starannie dobrana mieszanka owoców, witamin i ośmiu charakterystycznych ziół Ricola – w tym mięty, melisy, tymianku i czarnego bzu. Kostki smakowe powstały z myślą o osobach ceniących sobie świadome podejście do zdrowia i wygodę. Nie zawierają cukru oraz sztucznych konserwantów.

– Dzięki kostkom smakowym Ricola wchodzimy w ekscytującą nową kategorię, pozostając jednocześnie wierni naszym korzeniom – mówi Thomas P. Meier, dyrektor generalny Ricola. – Każda kostka odzwierciedla nasze przywiązanie do jakości, innowacyjności i naturalnych właściwości ziół alpejskich – teraz zaprezentowanych w nowoczesnej formie – dodaje.